اونس طلا2334.28
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

حکم قصاص حمید صفت صادر و ابلاغ شد

حکم قصاص حمید صفت خواننده رپ از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.

به گزارش سایت طلا ،قاسم عسگری‌آقباش یکی از وکلای مدافع حمید صفت از صدور و ابلاغ حکم قصاص موکل خود از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

عسگری‌آقباش گفت: حکم دادگاه امروز ابلاغ شده و برای اعتراض به آن 20 روز فرصت داریم.

دیگر وکیل مدافع حمید صفت، نورالله عزیزمحمدی قاضی سابق دادگاه کیفری یک استان تهران است.

ساعت ۱۵ روز شنبه 29 مرداد 96 از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد، پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش به نام "ح" 24 ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد. متهم در اعترافات اولیه عنوان کرد که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده است به سرعت خودم را به خانه رساندم. زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم.

حمید صفت

حمید صفت کیست؟

حمیدرضا امیری صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ است. او خوانندهٔ رپ فارسی و هیپ هاپ است که هواداران زیادی در میان نوجوانان و جوانان دارد.

پدر و مادر صفت وقتی او کودک بود از هم جدا شدند. مادر او در حدود سال ۱۳۸۴ با مردی به نام هوشنگ ازدواج کرد و با او در آلمان زندگی می‌کرد.

صفت قرار بود از جمله بازیگران نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری باشد که در مجموعهٔ شهرزاد تهران روی صحنه رفت. از آن‌جا که رپر‌ها در ایران مجاز به اجرا نیستند، او فقط یک شب روی صحنه رفت و از آن به بعد از همراهی این گروه محروم شد.

از ویژگی‌های آثار صفت پرداختن به مسائل روز، در عین تقیّد ملی و دینی است که کمتر در میان رپر‌ها و خوانند‌ه‌های زیر زمینی وجود دارد.

او همچنین مدتی بعد از آزادی، ترانه‌ای به نام «عجایب شهر» خواند که در مورد دوران حبس و سپس آزادی وی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد