اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هیچوقت آرایش نکنید اگر این 6 نکته را نمی‌دانید

برخی از خانمها هستند که علاقه زیادی به آرایش دارند و این موضوع حتی ممکن است به عنوان سرگرمی یا اوقات فراغت از آرایش استفاده کنند. اما قبل از آرایش باید همیشه به یک سری از نکات توجه کنند.

هیچوقت آرایش نکنید اگر این 6 نکته را نمی‌دانید


جامعه ای که همه ما به آن تعلق داریم و جامعه ای که برای آینده ما شکل می گیرد ، به شدت تحت تأثیر عزت نفس ، تصویر شخصی و همچنین زیبایی ظاهری است. معیار موفقیت و خوشبختی در زندگی بر اساس وجهه اجتماعی است و برای زنان ، آرایش نقش زیادی در این امر دارد.

برخی از خانمها هستند که علاقه زیادی به آرایش دارند و این موضوع حتی ممکن است به عنوان سرگرمی یا اوقات فراغت از آرایش استفاده کنند. مهم نیست که به چه دلیل از آرایش استفاده می کنید ، باید همیشه بخاطر داشته باشید که مدیریت سلامت پوست مهمتر از شکل ظاهری است. بنابراین در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از استفاده از آرایش به خاطر بسپارید.

1. خوب پوست خود را تمیز کنید
پاکسازی مهمترین قسمت از برنامه های مراقبت از صورت شما است ، صرف نظر از اینکه از آرایش استفاده می کنید یا نه. با تمیز کردن صحیح و مداوم صورت ، خطر شکستگی ، خشکی پوست ، پوست چرب و سایر مواردی که ممکن است در صورت کثیف شدن صورت ایجاد شود را به حداقل می رسانید.

زیبایی

با داشتن آلودگی یا چربی روی صورت هنگام آرایش ، ممکن است به خوبی روی پوست شما اعمال نشود ، منافذ پوست را مسدود کرده و آکنه ایجاد کند و حتی ممکن است باعث تحریک پوست شود. به طور کلی ، ممکن است ظاهر نهایی شما با آرایش نیز تحت تأثیر پاک بودن قبل از آن به درستی پوست شما باشد. داشتن پوست تمیز بهترین حالت برای افزودن آرایش است.

2. بدانید چه چیزی برای پوست شما مفید است
هر فرد نوع پوست متفاوتی دارد. بافت ، رنگ ، رطوبت و حالت کلی پوست شما تأثیر مهمی در نوع آرایش شما در نهایت استفاده خواهد داشت. صرف مشهور بودن یک مارک یا محصول ، و افراد زیادی از آن استفاده می کنند ، به این معنی نیست که برای شما مناسب خواهد بود.

همیشه اطمینان حاصل کنید که نوع پوست خود را به درستی میشناسید ، نوع ظاهری را که می خواهید به دست آورید و تحقیق کنید که گزینه های شما چیست. همه چیز برای همه مناسب نیست.

3. تحقیقات خود را در مورد مارک ها انجام دهید
درباره مارک های مختلف آرایش و لوازم آرایشی تحقیق کنید. از آنجا که صنعت زیبایی بسیار رقابتی است ، گم شدن و گیج شدن در میان بسیاری از مارک هایی که ادعا می کنند چیز خوبی را ارائه میدهند سخت است.

مهم است که بدانید چه چیزی برای نوع پوست شما مناسب است ، نوع رنگ چهره شما و به طور کلی چه چیزی برای شما مناسب است. قبل از اینکه بیرون بروید و هزینه های هنگفتی برای چیزهایی که ادعا می کنند کار می کنند ، خرج کنید ، بررسی های خود را انجام دهید.

لوازم آرایش

4- پوست خود را مرطوب نگه دارید
صبح ، شب و بعد از تمیز کردن صورت پوست خود را مرطوب کنید. استفاده از مرطوب کننده برای صورت مانع از خشک شدن آن ، ایجاد روغن و در نتیجه ایجاد جوش می شود. با داشتن صورت مرطوب و جوان ، می توانید آرایش خود را انجام دهید بدون اینکه نگران احساس سفتی و خشکی صورت باشید.

5. ایجاد عادات مفید
آرایش گاهی اوقات گیج کننده می شود. همانطور که مراحل و فرایندهای زیادی وجود دارد ، به راحتی گیج می شوید که در مرحله اول کدام یک بهتر عمل می کند. ‘به همین دلیل مهم است که سوال کنید که کدام روتین بهترین عملکرد را دارد و به آن پایبند باشید.

پوست

6. هیدراته بمانید
داشتن ظاهری زیبا به معنای داشتن پوستی سالم است. هیدراته ماندن یک قسمت اساسی در داشتن رنگ پوست عالی است. اطمینان حاصل کنید که به طور منظم به میزان کافی آب می نوشید و مصرف خود را در روزهای گرم یا خشک بیشتر می کنید. پوست مرطوب به این معنی است که احساس ارتجاعی ، لطافت ، احیا بیشتری می کند ، بنابراین کسل کننده به نظر نمی رسد و حتی می تواند چین و چروک را به حداقل برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد