اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تنها فرد در دنیا که نیازی به پاسپورت ندارد

آمادگی برای سفرهای بین المللی تقریباً همیشه شامل یک نگرانی بزرگ برای جور کردن گذرنامه است. اما شاید جالب باشد که یک نفر در جهان وجود دارد که میتواند بدون پاسپورت به همه جا سفر کند.

تنها فرد در دنیا که نیازی به پاسپورت ندارد


آمادگی برای سفرهای بین المللی تقریباً همیشه شامل یک نگرانی بزرگ برای جور کردن گذرنامه است. البته کسانی که به دور دنیا سفر های متعدد دارند با این مشکل مواجه هستنند. اما شاید برای شما جالب باشد که ملکه انگلیس تنها فرد در دنیا به شمار میرود که برای سفر به خارج از کشور نیازی به پاسپورت ندارد.

پاسپورت

ملکه انگلیس هنگام سفر به خارج از کشور نیازی به وسایل معمول مانند گذرنامه ندارند. همانطور که وب سایت رسمی سلطنتی انگلیس این موضوع را توصیف کرده است در در واقع روی گذرنامه ملکه انگلیس جمله Royal Arms نوشته شده است. روی صفحه اول گذرنامه نیز نوشته شده که داشتن گذرنامه برای ملکه ( ملکه انگلیس) غیرضروری است". این درحالی است که همه اعضای خانواده سلطنتی گذرنامه دارند و فقط خود ملکه انگلیس نیازی به داشتن گذرنامه ندارد.

ملکه انگلیس

در قلمروها (کشورهای مشترک المنافع که ملکه انگلیس به نوعی بر آنها سلطنت دارد) ، از فرمولی مشابه استفاده می شود ، با این تفاوت که درخواست از همه کسانی که ممکن است مربوط به آنها باشد به نام نماینده کل ملک قلمرو ، به عنوان نماینده ملکه در آن قلمرو ، صورت می گیرد. در کانادا ، این درخواست به نام ملکه انگلیس توسط وزیر امور خارجه انجام می شود.

ملکه

سفر بدون گذرنامه تنها قانونی نیست که ملکه انگلیس از آن معاف است. از آنجا که تمام گواهینامه های انگلیس نیز به نام وی صادر می شود ، طبق گفته TIME ملکه انگلیس برای رانندگی قانونی نیازی به گواهینامه ندارد و همچنین در وسایل نقلیه خود نیازی به پلاک خودرو ندارد. ملکه انگلیس علاوه بر این از هرگونه پیگرد قانونی معاف است و در واقع میتوان گفت که شما نمیتوانید از ملکه طرح شکایت کنید. چون نمیتوان به صورت شخصی دادرسی شخصی و کیفری نمود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد