اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 چیزی که کودکان از مادر به ارث می‌برند

به گزارش سایت طلا شما هنگامی که با اضطراب در انتظار ورود کودک کوچک خود هستید ، احتمالاً نه تنها به نظر می رسد که شکل ظاهری آنها چگونه است ، بلکه نحوه عملکرد ، گفتگو ، راه رفتن و موارد دیگر نیز به شما نشان داده خواهد شد.

7 چیزی که کودکان از مادر به ارث می‌برند


به گزارش سایت طلا شما هنگامی که با اضطراب در انتظار ورود کودک کوچک خود هستید ، احتمالاً نه تنها به نظر می رسد که شکل ظاهری آنها چگونه است ، بلکه نحوه عملکرد ، گفتگو ، راه رفتن و موارد دیگر نیز به شما نشان داده خواهد شد. در اینجا 7 ویژگی وجود دارد که کودک شما از مادرش به ارث می برد.

کودک

کودک ما می تواند چیزهای فراتر از رنگ مو و ویژگی های بدنی والدینش را به ارث ببرد. همانطور که در انتظار ورود نوزاد جدید خود هستید ، احتمالاً تعجب خواهید کرد نه تنها شکل ظاهری آنها ، بلکه نحوه عملکرد ، گفتگو ، راه رفتن و موارد دیگر نیز خواهد بود. خوشبختانه ، مطالعه ژنتیک به ما این امکان را داده است که مشخص کنیم کدام یک از این ویژگی ها از کدام والد ناشی می شود.

در اینجا 7 ویژگی وجود دارد که شما احتمالاً نمی دانید کودک شما از مادرش به ارث می برد.

سبک خواب
بین چرخش ، بی خوابی و حتی چرت زدن ، نوزادان می توانند این موارد را از مادر در طول چرت برداشتند و آنها را به عادت های خواب مادام العمر خود تبدیل کنند.

خواب

رنگ مو
گرچه به احتمال زیاد کودک ژنهای غالب را به ارث می برد ، اما رنگ موهای مادر می تواند چیزهای زیادی در مورد شکل موهای کوچولوی شما داشته باشد.

بافت مو
مانند رنگ مو ، کودک کوچک شما به احتمال زیاد بافت موی مادرش را بیش از پدرش به ارث می برد ، بنابراین فرهای شما قطعاً می توانند به کودک منتقل شوند!

خلق و خو
آیا کوچولوی شما از گریه و فریاد دست نمی کشد؟ ممکن است خودتان بخاطر آن تشکر کنید (یا سرزنش کنید)! در حالی که محیط زندگی آنها در این امر نقش دارد ، مطالعات جدید نشان داده اند که آرایش ژنتیکی می تواند نقش بیشتری در خلق و خوی کودک شما داشته باشد.

عادات غذایی سالم
آنچه در دوران بارداری به بدن و کودک خود می خورید فقط در رحم مهم نیست بلکه می تواند تأثیرات مادام العمر بر روی کوچولوی شما داشته باشد! یک مطالعه انجام شده بر روی موش ها نشان داد که رژیم غذایی نامناسب بارداری می تواند ژن مرتبط با تولید انسولین را تحت تأثیر قرار دهد ، که می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در زندگی را افزایش دهد. در حالی که هنوز همین مطالعه بر روی انسان آزمایش نشده است.

غذا

میگرن
اگر از میگرن رنج می برید ، احتمال اینکه یک روز کوچولوی شما نیز به آن مبتلا شود بیشتر است.

هوش
یک مطالعه جدید نشان می دهد که از آنجا که هوش با دو کروموزوم X از مادر و دیگری از پدر به کودک منتقل می شود ، این می تواند بر سطح هوش کودک تأثیر بگذارد. مطالعه دوم نشان داد که با وجود تحصیلات ، نژاد و کلاس اقتصادی اجتماعی ، سطح ضریب هوشی مادر می تواند شاخص خوبی برای کودک باشد.

اغلب اوقات ، نوزادان ترکیبی کاملاً پیچیده از هر دو والدین هستند ، اما هنوز هم بیش از چند مورد وجود دارد که آنها می توانند فقط از مادر یا پدر انتخاب کنند. آیا کوچولوی شما ویژگی خاصی از شما دارد؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد