اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 ویژگی خانم ها که مردان از آن فراری اند

خانم ها نیز مانند همه مردان دارای ویژگی های شاخص و مشترکی هستند که معمولا به آن ویژگی ها شناخته می شوند. مردان از این ویژگی ها متنفرند و از زنی با این نشانه ها فرار می کنند.

10 ویژگی خانم ها که مردان از آن فراری اند


خانم ها نیز مانند همه مردان دارای ویژگی های شاخص و مشترکی هستند که معمولا به آن ویژگی ها شناخته می شوند. مردان از این ویژگی ها متنفرند و از زنی با این نشانه ها فرار می کنند.

ظاهر ساده و آرام خانم ها شاید شما را در اولین برخورد فریب بدهد و با خودتان فکر کنید که او با دیگران فرق دارد اما برخلاف تصورتان ویژگی هایی در زنان وجود دارد که بین همه آن ها مشترک است .

شناخت این ویژگی ها هم به خانم ها و هم به مردان کمک می کند تا به شناخت بهتری از یکدیگر برسند و بتوانند زندگی بهتری را برای خود بسازند.

در تحقیق که انجام شده است و از مردان سوال شده است که از کدام ویژگی ها یک خانم بدشان می آید و از آن فرار می کنند در ادامه لیستی از این جواب ها را برای شماشرح خواهیم داد.

مادی گرا

به مردان توصیه می کنیم تا با مطالعه این مطلب به شناخت بهتری نسبت به خانم ها برسند.

1. پیچیده کردن حتی ساده ترین مسائل توسط خانم ها زیرا توضیح دادن مسائل برای خانم ها کار سخت تری از پیچیده کردن مسائل است.

2. کمبود اعتماد به نفس در خانم ها: مردان عموما همسر خود را تحسین نمی کنن زیرا خود او نیز این کار را انجام نمی دهد.

3. زن های همه چیز دان: برخی از خانم ها خود را به گونه ای نشان میدهند که همه چیز را می دانند و از اعتماد بنفس کاذب برخوردار هستند.

4. میل شدید به تغییر دادن مردها: زن ها تمایل زیادی به بی نقص بودن دارند و تصور می کنند می توانند جزئی ترین مسائل درباره مردان را نیز اصلاح کنند.

5. حسادت خانم ها: حسادت در یک رابطه در حد طبیعی آن نرمال و منطقی است اما وقتی مرد از محیط خود دور می شود زن نیز در زندگی با مرد خود دچار مشکل می شود.

حسادت

6. زن هایی که بیش از حد وابسته هستند.

7. خانم هایی که در رابطه خود سعی می کنند به جای طرف مقابل نیز فکر کنند و تصمیم بگیرند.

8. زنانی که خصوصیات زنانه ندارند

9. زنانی که قدرت مراقبت از خودشان را ندارند

10. زنانی که به شدت مادی گرا هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد