اونس طلا2344.76
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

برای داشتن پوستی سالم و زیبا چای سنچا بنوشید

زنان ژاپنی به داشتن پوست بی عیب و نقص و بسیار زیبای خود معروفند. آنها راز های زیادی برای سلامتی و زیبایی دارند که یکی از آنها نوشیدن چای سنچا است.

برای داشتن پوستی سالم و زیبا چای سنچا بنوشید


زنان ژاپنی به داشتن پوست بی عیب و نقص و بسیار زیبای خود معروفند. آنها راز های زیادی برای سلامتی و زبایی دارند که یکی از آنها نوشیدن چای سنچا است.

چای سنچا یکی از محبوب ترین چای های ژاپن است که می تواند جایگزین بسیاری از محصولات آرایشی و زیبایی شما شود. این چای از مزایای زیادی برای سلامتی و زیبایی برخوردار است که می تواند پوست شما را برای مدت طولانی جوان نگه دارد.

در ادامه ما مزایای نوشیدن این چای را به شما خواهیم گفت.

1. پوست را جوان نگه داشته و روند پیری آن را کند می کند. مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان های موجود در این چای می تواند از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و مانع از چین و چروک و تغییر رنگ پوست شود.

2. مانع از چرب شدن پوست می شود. بیشتر محصولات مراقبت از پوست که برای پوست چرب استفاده می شوند، فقط سبوم اضافی سطح پوست را از بین می برند اما چای سنچا می تواند ریشه این مشکل را هدف قرار دهد و باعث شود سلول های پوست تولید روغن را به حداقل برسانند.

3. جوش و آکنه را از بین می برد. اگر برای درمان جوش یا پوست تحریک شده به پزشک مراجعه کنید احتمالا با انبوهی از کرم های ویژه و آنتی بیوتیک های گران قیمت مواجه می شوید. اما شما می توانید جوش، آکنه و حتی التهاب پوست را تنها با نوشیدن این چای خوش طعم درمان کنید.

4. پف و قرمزی صورت را کاهش می دهد. از آنجا که چای سنچا حاوی کافئین است، می تواند رگ های خونی شما را کوچک کرده و در نتیجه پق و تیرگی پوست به خصوص دور چشم ها را کاهش دهد. همچنین می تواند باعث روشن شدن پوست شما شود.

5. به عنوان ضد آفتاب طبیعی عمل می کند. مصرف هر روز یک فنجان چای سنچا می تواند آسیب ناشی از اشعه ماورا بنفش را به حداقل برساند. به دلیل سطح بالای اسید بنزوئیک، چای سنچا می تواند به عنوان ضد آفتاب طبیعی مورد استفاده قرار گیرد و برخی از بیماری های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی را درمان می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد