اونس طلا2337.32
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

بایننس تحت پیگیری قضایی

بنیان گذار صرافی بایننس گفت:تحقیقات کمیته معاملات کالاها در مورد بایننس برای ایجاد ترس و تردید است.

به گزارش سایت طلا ،کمیته معاملات کالاهای آمریکا اخیرا برای صرافی بایننس پرونده ای تحقیقاتی باز کرده تا مشخص کند آیا این صرافی قوانین آمریکا را نقض کرده است یا خیر.

بایننس که بزرگترین صرافی کریپتو در دنیا است توسط کمیته معاملات آمریکا در حال بررسی است تا مشخص شود آیا این صرافی به کاربرانش بدون نیاز به ثبت نام اجازه معاملات در کریپتو داده است یا خیر. اگر چه سی زد، بنیان گذار بایننس، هدف این تحقیقات را ایجاد ترس و شک اعلام کرده است، واکنش بازار به این اخبار کاهش ناگهانی قیمت ها بود.

بلومبرگ می گوید کمیته معاملات تحقیقاتی را اغاز کرده تا مشخص شود آیا بایننس هیچ کدام از قوانین آمریکا را نقض کرده است یا خیر. این کمیته دقیقا به دنبال فهمیدن این موضوع است که آیا بایننس به کاربران اجازه می دهد بدون ثبت نام در سازمان، در کریپتو معامله ای انجام دهند؟

با این اوصاف، اخبار حاکی از آن است که بایینس هنوز به هیچ جرمی متهم نشده است و تحقیقات ممکن است به هیچ اقدامی منجر نشود.

طبق قانون، کمیته معاملات، بعضی دارایی های دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم را به عنوان کالا در نظر می گیرد و اعلام کرده است در مورد آینده این معاملات و مشتقات آن ها طبق قانون برخورد می شود.

سخنگوی بایننس گفته است: این صرافی در سراسر دنیا با قانون همکاری می کند و ما به تعهدات مان با جدیت تمام پای بند هستیم.

صاحب این کمپانی، شان پن ژائو، غیر مستقیم به این تحقیقات اشاره کرده و گفته است:"اگر این ترس و تردید ها نباشد بازار هم صعودی نیست" و مخاطبانش را به نادیده گرفتن این اخبار دعوت کرده است. ترس، عدم قطعیت و تردید روش پرطرفداری است؛ مخصوصا در فضای کریپتو.

مدت کوتاهی پس از انتشار این اخبار، بیت کوین و بیشتر ارزهای متفرقه شاهد ریزش قیمت بودند. در همان ابتدا قیمت بیت کوین 1500 دلار ریزش کرد و از 56500 دلار به 55000 دلار رسید. در زمان نگارش این متن، این رمزارز دوباره روند صعودی گرفته است و بالای قیمت 59500 دلار قرار دارد.

همان طور که انتظار می رفت، رمز ارز بومی بایننس ضربه بیشتری متحمل شد. در چند دقیقه، بی ان بی 10 درصد کاهش قیمت داشت و از 275 دلار به 250 دلار رسید. اگرچه مانند بیت کوین دوباره روندش معکوس شد و تا قیمت 265 دلار صعود کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد