اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 چیزی که بعد از 30 سالگلی متوجه خواهید شد !

مطمئنا شروع 30 سالگی برای هر کسی نقطه سنی عجیب و متفاوتی از سایر سال های زندگیش خواهد بود. در 10 سالگلی آنقدر بزرگ نیستیم که ببینیم چه چیز هایی در این سن در حال رخ دادن هستند و در 20 سالگی تازه شروع جوانی است....

6 چیزی که بعد از 30 سالگلی متوجه حواهید شد !


مطمئنا شروع 30 سالگی برای هر کسی نقطه سنی عجیب و متفاوتی از سایر سال های زندگیش خواهد بود. در 10 سالگلی آنقدر بزرگ نیستیم که ببینیم چه چیز هایی در این سن در حال رخ دادن هستند و در 20 سالگی تازه شروع جوانی است و به سبب آگاهی هایی که داریم به کسب تجربه های جدید میپردازیم. سی سالگلی سنی است که ممکن است بسیاری از کسانی که با آن رو به رو می‌شوند تنها نباشند و همسر داشته باشند و یا ممکن است تنها باشند.

30 سالگی

اما وقتی بسیاری از افراد به 30 سالگی می‌رسند در واقع جدا از اینکه ازدواج کرده باشند یا نه تجربه هایی را کسب کرده اند که ما در اینجا آنها را معرفی خواهیم کرد :

1- راز های زندگی خود را به بقیه نگویید. چون انسان ممکن است به خوشحالی دیگران حسودی کند و از ناراحتی های دیگران خوشحال شوند.

راز

2- در تربیت فرزندان خود به علم تکیه کنید ، مانند روانشناسی و مشاوره. و به حرف ها و گفته های مردم باور نداشته باشید.

3- دوستان واقعی خود را خواهید شناخت، آن ها که در روز های سخت با شما همراه بودند و آنهایی که در روز های سخت شما را تنها گذاشتند.

4- بچه داشتن و بچه بزرگ کردن هرچند کار سختی است، اما لذت واقعی پدر بودن و مادر بودن را تجربه میکنید.

5- با هر کسی وارد بحث و جدل نخواهید شد، زیرا میدانید که گاهی کسانی پیدا می‌شوند که فقط میخواهند شما را عصبی کنند.

6- کمتر با دوستان و اطرافیان خود اقدام به شراکت میکنید، چون میدانید هرکسی نمتواند در شراکت باقی بماند چه دوست و چه خانواده و چه اطرافیان و یا ممکن است با محافظه کاری بیشتری اقدام به این کار کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد