اونس طلا2155.7
مظنه14,241,000
18 گرم3,287,500
ارزش سکه32,084,973
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

اعلام مخالفت ۴۶ قانونگذار آمریکایی با لغو تحریم‌های ایران

بیش از ۴۰ نماینده کنگره آمریکا با ارائه قطعنامه‌ای تأکید کردند که تحریم‌های دولت این کشور علیه ایران باید به قوت خود باقی بماند.

به گزارش سایت طلا، 46 نفر از نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه با ارائه قطعنامه‌ای رسماً مخالفت خود را با رفع احتمالی تحریم‌های ایران از سوی دولت بایدن ابراز داشتند.

این قطعنامه با مشارکت سناتور تام کاتن نماینده ایالت آرکانزاس در سنا و مایک گالانگر نماینده ایالات ویسکانسین در مجلس نمایندگان آمریکا تنظیم شده و به امضای 44 نفر دیگر از اعضای کنگره آمریکا نیز رسیده است.

امضاکنندگان این قطعنامه در بیانیه‌ای مشترک در خصوص قطعنامه ضد ایرانی خود اظهار داشتند: «ایالات متحده باید تحریم‌های خود علیه ایران را تا زمانی که این کشور دست از بلندپروازی‌های هسته‌ای خود بردارد و به حمایت خود از خشونت در منطقه پایان دهد، حفظ کند. ایران از سیاست‌های ضعیف دولت اوباما سوءاستفاده کرد و رئیس‌جمهور بایدن نباید همان اشتباهات را تکرار کند.»

مقامات دولت بایدن طی هفته‌های اخیر بارها از تمایل آمریکا به بازگشت به برجام سخن گفته‌اند، اما اعلام کرده‌اند که قبل از بازگشت آمریکا به برجام، ایران باید به تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام بازگردد.

در مقابل، ایران تأکید کرده است که آمریکا به‌عنوان کشوری که از برجام خارج شده و اقدام به وضع تحریم‌های شدید علیه ایران کرده است، باید علاوه بر بازگشت به برجام اقدام به رفع تحریم‌های خود علیه ایران کند تا پس از آن ایران نیز اجرای تعهدات هسته‌ای خود مطابق برجام را از سر گیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد