اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

9 بستنی خوشمزه که حتما باید بخورید !

باید گفت که بستنی یک اختراع شگفت انگیز با ظاهر جذاب و طعم های مختلف است. به عنوان یک دسر که همه بچه ها و بزرگسالان دوست دارند ، هیچ چیز با این معجون شیرین نیمه منجمد قابل مقایسه نیست.

9 بستنی خوشمزه که حتما باید بخورید !


در اینجا 9 بستنی بسیار خوشمزه دنیا را به شما معرفی می کنیم و بهتر است هرچه سریع تر آن ها را تجربه کنید


1- ایتالیا-ژلاتو

ژلاتو نوعی بستنی معروف در ایتالیا است. از نظر تراکم بالاتر و از نظر رایحه بهتر از هر بستنی است و طعم های متنوعی برای انتخاب دارد. می توانید طعم های زیادی را انتخاب کنید.

2- بستنی ژاپنی موچی

دوستداران دسر در ژاپن روش هایی را برای مخلوط کردن دسرهایی که مردم محلی به آن علاقه دارند و برنج چسبناک همراه با بستنی که مردم آمریکا بسیار دوست دارند و غذای خوش طعم درست می کنند. موچی نوعی توپ برنج چسبناک رنگارنگ است که ترکیب برنج با بستنی های مختلف است،

3- آرژانتین -هلادو

اگر فکر می کنید بستنی ایتالیایی بهترین بستنی در سراسر جهان است ، هرگز نباید به آرژانتین بیایید. هلادو مانند یک مخروط با بسیاری از مواد انباشته شده است ، طعم بسیار خوبی دارد و طعم های مختلفی دارد ، و نکته مهم این است که دارای کارامل است.

4- مالزی-آیس کاکانگ

آب و هوا در شرق آسیا (از جمله مالزی) بسیار گرم است و مردم محلی برای خنک شدن خود یک بستنی یخی به نام Ais Kacang درست کرده اند. آنها غالباً مواد مخلوط با رنگهای واضح را بر روی Ais Kacang می ریزند.

5- ورمونت بن و جری

بن و جری در ورمونت آمریکا برای یک دسته نیست بلکه برای یک مارک است. بستنی های خاص و منحصر به فرد آن را می توانید در فروشگاه های مواد غذایی شهر یا بستنی فروشی ها پیدا کنید. مردم معمولاً برای خرید بستنی آن صف آرایی می کنند زیرا واقعاً معروف و خوشمزه است.

6- بستنی خامه ای کورنوال

کورن وال با خامه ترکیب شده خود ، که در اثر حرارت دادن شیر کامل در بخار و خنک شدن برای ترکیب شدن ، در انگلیس شناخته شده است. خامه موجود در این بستنی بسیار نرم و خوشمزه است که در طول زندگی خود هرگز فراموش نخواهید کرد ، اگر فرصتی برای سفر به انگلیس دارید بهتر است امتحان کنید.

7- ترکیه-دندورما

بستنی سنتی ترکیه را دندورما می نامند. انعطاف پذیری بالایی دارد و طعم آن مانند تافی ، بسیار سخت است. دستفروش معمولاً در مقابل عابران برنامه اجرا می کند تا به آنها سختی Dondurma را نشان دهد و مطمئناً بسیاری از آنها به خصوص گردشگران در ترکیه جذب آن می شوند.

8- هند-کلفی

بستنی در هند بیشتر شبیه کاسترد منجمد است که با مخلوط کردن شیر تغلیظ شده شیرین با کمی ادویه درست می شود. می توانید کلفی را با زعفران ، انبه ، هل و پسته مورد علاقه مردم محلی بخورید.

9- آلمان-اسپاگتی

هنگام غذا خوردن در آلمان باید مراقب باشید ، زیرا آنچه فکر می کنید اسپاگتی است در واقع یک بستنی است. اسپاگتی-ایس از بستنی وانیلی و پودر سیب زمینی ساخته شده و با مربا توت فرنگی و چیپس شکلات سفید ریخته می شود. این شیرینی از دهه 1960 در آلمان به یک دسر محبوب و بدیع تبدیل شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد