اونس طلا2349.17
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

شاخص بورس منفی شد/بورس هفته آینده چه می‌شود؟

شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه) دو هزار و ۶۹۵ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد رسید.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز با ۲۶۷۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۳۳۰۳ واحد افزایش به رقم ۴۲۳ هزار و ۱۸۸ واحد رسید.

معامله گران این بازار دو میلیون معامله به ارزش ۱۵۸ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک ملت، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از ۹۶ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۸ هزار و ۴۶۵ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار سه میلیارد و ۸۷۷ هزار برگه سهم به ارزش ۱۵۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نمادهای صنعتی مینو (غصینو)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپیهر)، بانک دی (دی)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، بیمه کوثر (کوثر) و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا) با تاثیر مثبت بر شاخص این بازار همراه بودند.

امروز نمادهای پالایش نفت لاوان (شاوان)، نیروگاه زاگرس کوثر (بزاگرس)، پالایش نفت شیراز (شراز)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، توسعه مولد نیروگاهی جهرم (بجهرم) و نفت ایرانول (شرانل) تاثیر منفی بر شاخص این بازار داشتند.

بورس هفته آینده چه می‌شود؟

در جریان معاملات دیروز و امروز عرضه در بازار سهام زیاد و امروز شاخص کل بازار سهام نیز به دلیل عرضه زیاد به صورت جزئی منفی شد اما بورس هفته بعد چه می‌شود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سهام در رابطه با بورس هفته بعد گفت: شاخص کل محدوده‌های مقاومتی خود را پشت سر گذاشته و روند صعودی بازار سهام شروع شده است. هفته بعدی نیز به روند بازار سهام مثبت است.

این کارشناس با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: اکثر نمادهای بازار سهام ارزندگی زیادی دارند و قیمت دلار نیز که تثبیت شده است، از طرفی نیز به دلیل فراگیر بودن بازار سهام احتمالا به این بازار توجه خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد