اونس طلا2347.69
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

دمنوش مناسب شما بر اساس شخصیتتان چیست؟

شخصیت افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. هر فردی شخصیت خاص خود را دارد که کار، تحصیل و... مناسب برای او را مشخص می کند. اما شاید باورتان نشود که وابسته به شخصیتتان چای و دمنوش مناسب برای شما نیز تغییر می کند.

دمنوش مناسب شما بر اساس شخصیتتان چیست؟


شخصیت افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. هر فردی شخصیت خاص خود را دارد که کار، تحصیل و... مناسب برای او را مشخص می کند. اما شاید باورتان نشود که وابسته به شخصیتتان چای و دمنوش مناسب برای شما نیز تغییر می کند.

قبلا در اینجا درباره تیپ های شخصیتی مختلف حرف زده ایم و اکنون نیز می خواهیم که از چهار تیپ شخصیتی کلی حرف بزنیم که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند.

1. تحلیلگران

افراد با این تیپ شخصیتی بسیار باهوش بوده و برخورد بسیار منطقی ای با زندگی دارند. این دسته معمولا با عنوان روشنفکران شناخته شده و وجه تمایز آن ها نیز برخورد بسیار منطقی شان می باشد.

دمنوش مناسب برای این دسته چای سبز می باشد. این چای به دلیل خواص فوق العاده ای که برای مغز و حافظه دارد می تواند بسیار به کمک این دسته آمده و آنها را در فرآیند های تحلیلی و شناختی یاری دهد.

2. دیپلمات ها

این افراد بسیار همدل بوده و می توانند به خوبی زندگی را از دید دیگران نگاه کنند. افراد با شخصیت دیپلمات غالبا علاقه مند به بهبود زندگی دیگران و تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زیستن هستند.

دمنوش مناسب برای این شخصیت دمنوش گل رز (محمدی) می باشد. این دمنوش دارای خواص آرام بخش بسیاری بوده و می تواند به تعادل احساسات و حواس کمک کند و همچنین استرس را از بین ببرد.

3. نگهبانان

افرادی که دارای شخصیت نگهبان هستند بسیار عملی، سخت و مقاوم بوده که برای نظم و ساختار اهمیت بسیار ویژه ای قائلند. این افراد بسیار سخت کوش بوده و در فعالیت ها بیش از سهم عادلانه خود را انجام می دهند.

بهترین دمنوش برای نگهبانان چای سفید سوزنی نقره ای می باشد. این چای فشار خون و کلسترول را کاهش داده و بی توجهی این دسته از افراد به بدن خود را جبران می کند. همچنین در به تاخیر انداختن پیری مفید است.

4. کاوشگران

کاوشگران به خودجوش بودن و زندگی در لحظه معروف هستند. افراد با این شخصیت بسیارخلاق بوده و همانطور که از اسم تیپ شخصیت شان بر می آید علاقه به کاوش و ماجراجویی در مناطق جدید دارند.

و اما بهترین دمنوش برای این تیپ شخصیتی دمنوش بابونه می باشد. دمنوش بابونه به خاصیت آرام بخشی بسیار بالای آن معروف است که می تواند انرژی بسیار زیاد کاوشگران را ملایم کرده و باعث توانایی تمرکز کردن در آن ها بشود.

4.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد