اونس طلا2349.79
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

پیکاپ پاسپورت کانادا و روند دریافت آن

با خدمات پیکاپ پاسپورت نیازی به سفر مجدد به کشورهای دیگر ندارید و نماینده‌ شما می‌تواند مراحل الصاق ویزا را در کشور ثالث به ‌انجام برساند

با خدمات پیکاپ پاسپورت نیازی به سفر مجدد به کشورهای دیگر ندارید و نماینده‌ شما می‌تواند مراحل الصاق ویزا را در کشور ثالث به ‌انجام برساند. آژانس مسافرتی قصران گشت به‌عنوان نماینده‌ شما می‌توانید بهترین مسیر در انتخاب پیکاپ ویزا را در اختیار شما قرار دهد. در حقیقت به‌جای هزینه‌های سنگین اقامت در کشورهای خارجی و اتلاف وقت می‌توانید ویزای خود را دریافت نمایید.

پیکاپ پاسپورت کانادا و روند دریافت آن

کانادا یکی از کشورهایی است که در ایران سفارت خانه ندارد و به همین جهت برای این که موفق به اخذ ویزای آن شوید، باید به کشورهای همسایه سفر کنید. به عنوان مثال انگلیس در کشورهای ترکیه، ارمنستان، امارات متحده عربی و … سفارت خانه دارد و متقاضیان اخذ ویزا می توانند به این کشورها سفر کنند تا درخواست اخذ ویزای خود را به سفارت ابلاغ کنند.

پس از این در صورتی که سفارت با درخواست شما موافقت کرد باید برای اخذ ویزا دوباره به سفارت مراجعه کنید. خب این موضوع نیاز به سفری مجدد به یکی از این کشورها دارد. در این صورت باید دوباره به این کشورها مراجعه کنید تا موفق به اخذ ویزا شوید.

برای چه کشورهایی می توان پیکاپ پاسپورت گرفت؟

همان طور که می دانید این سفرها علاوه بر این که زمانی را از شما می گیرند، شما را مجبور به پرداخت هزینه زیادی می کند. از این رو برخی از شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری اقدام به ارائه خدماتی به نام پیکاپ پاسپورت کانادا کردند. با استفاده از این خدمات می توانید بدون سفر به کشورهای همسایه ویزای کانادا را اخذ کنید.

با پیکاپ پاسپورت انگلیس شما یک نماینده قانونی خود را به سفارت می فرستید تا با ارائه برخی مدارک از سوی شما ویزای شما را اخذ کند. به این ترتیب با صرف کمترین وقت و هزینه می توانید ویزای خود را دریافت کنید و سفری بی نظیر به این کشور دیدنی داشته باشید.

از دیگر کشورهایی که در ایران سفارت خانه ندارد و برای اخذ ویزای آن باید به کشورهای همسایه سفر کنیم، کشور آمریکا است. در صورتی که موفق به پذیرش ویزا از سوی سفارت شدید، می توانید از پیکاپ پاسپورت آمریکا استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن ویزای آمریکا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

پیکاپ پاسپورت و ویزای کانادا

همان طور که اشاره کردیم کانادا یکی از کشورهایی است که در ایران سفارت خانه ندارد. حال فرض کنید که بخواهید ویزای کانادا را اخذ کنید. برای این کار باید به یکی از کشورهای همسایه که سفارت کانادا در آن شعبه داشته باشد مراجعه کنید. البته شما برای اخذ ویزای کانادا باید به مراکزی به نام وک که مسئول رسیدگی به ویزا است مراجعه کنید.

وک مسئول رسیدگی به درخواست اخذ ویزای متقاضیانی می باشد که می خواهند ویزا اخذ کنند. کلیه متقاضیان اخذ ویزای کانادا می توانند به شهرهای استانبول، آنکارا، دبی، ابوظبی، ایروان و … مراجعه نمایند. البته ناگفته نماند که قبل از مراجعه برای انگشت نگاری باید از این مراکز وقت بگیرید.

پس از اخذ وقت سفارت کانادا می توانید به این شهرها سفر کنید و این مرحله را پشت سر بگذارید. خب همان طور که می دانید سفر به کشورهای خارجی علاوه بر این که نیاز به صرف هزینه دارد، زمان زیادی را نیز از شما می گیرد. ممکن است به شهر دلخواهتان پرواز یک روزه پیدا نکنید و همین امر سبب افزایش هزینه و زمان خواهد شد.

حال فرض کنید که پس از دو تا چهار هفته سفارت به درخواست ما پاسخ مثبت بدهد. در این صورت باید دوباره به وک مراجعه کنید و ویزای خود را دریافت کنید. سفارت ها برای راحتی کار متقاضیان اجازه داده اند تا اشخاص حقیقی و حقوقی با در دست داشتن مدارک شما بتوانند به این مرکز مراجعه کنند و ویزای شما را اخذ کنند.

ویزای کانادا در پاسپورت درج می شود و می توانید در کمترین زمان ممکن این مدرک را بدون سفر دریافت کنید. پیکاپ پاسپورت در حقیقت به معنی دریافت پاسپورت یا درج ویزا در آن می باشد. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن پیکاپ پاسپورت و ویزای کانادا را انجام دهید.

مدت زمان لازم برای پیکاپ ویزا

شما تا ۳۰ روز زمان دارید تا برای پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنید. در صورتی که در این بازه زمانی ۳۰ روزه برای پیکاپ اقدام نکنید، ریجکت می‌شوید! با توجه به اینکه در طول هفته حدودا بین ۲ تا ۳ پرواز برای پیکاپ داریم، پس از اقدام برای پیکاپ ویزای کانادا حدودا بین ۷ تا ۱۴ روز کاری بعد پاسپورت‌تان به دستتان می‌رسد.

تفاوت پیکاپ پاسپورت با پیکاپ ویزا چیست؟

پیکاپ پاسپورت و ویزا هر دو به یک معنا هستند. هر دو به این مفهوم اشاره دارند که ویزا پس از درج در پاسپورت به صاحبش تحویل داده شود. علت این که هر دو عبارت درست می باشد این است که پیکاپ به معنی گرفتن چیزی از کسی است و این موضوع روشن است که به گرفتن ویزا و پاسپورت اشاره دارد.

پس اگر در این راه با این دو عبارت مواجه شدید بدانید که تفاوتی میان آن ها نیست و به راحتی می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید. در حقیقت تمام این ها ایجاد شده اند تا مسافران راحت تر از قبل بتوانند به آنچه می خواهند برسند.

مدارک پیکاپ ویزای کانادا

شما با در دست داشتن فقط پاسپورت، برگه درخواست پاسپورت (پاس ریکوئست) و برگه انگشت نگاری خود را به آژانس مسافرتی و کارگزار پیکاپ پاسپورت کانادا ارائه کنید.

آیا پیکاپ ویزای کانادا با وجود محدودیت های فعلی انجام می شود؟

بله، از اواسط تیر ماه سفارت کانادا در آنکارا خدمات خود را به صورت محدود از سرگرفته و پس از چند ماه تعلیق فعالیت خوشبختانه خدمات پیکاپ را از سر گرفته است.

آیا پیکاپ ویزا هزینه دارد؟

بله، هزینه ویزا به دو قسمت تقسیم می شود. بخشی از این هزینه باید برای سفارت پرداخت شود و بخشی از آن کارمزد شرکت های مسافرتی خواهد بود که این خدمات را به شما ارائه می کنند. البته این هزینه در مقابل اینکه خودمان برای پیکاپ سفر کنیم خیلی ناچیز خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد