اونس طلا2346.99
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

نتایج برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا اعلام شد

اسامی نفرات برنده قرعه کشی ۱۰ هزار دستگاه از محصولات سایپا اعلام شد.

در طرح فروش گروه خودروسازی سایپا در مجموع یک میلیون و ۸۰ هزار نفر شرکت کرده‌اند که طبق اعلام قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش کمتر از هشت درصد ریزش داشتند.

۹۲۲ هزار و ۲۷۷ نفر کل متقاضی حقیقی راستی آزمایی شده هستند که ۱۰ هزار خودرو قابل عرضه این گروه میان آن‌ها قرعه‌کشی خواهد شد؛ بنابراین هر خودرو به طور تقریبی میان ۹۹ نفر قرعه‌کشی خواهد شد.

طبق اعلام ۱۰ درصد هم ظرفیت رزرو در نظر گرفته است که در صورت عدم واریز مبلغ منتخبان قرعه‌کشی، جایگزین خواهند شد.

لیست اسامی برندگان محصولات سایپا را از اینجا مشاهده کنید

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه شماره 8 خود پیرامون طرح فروش فوق‌العاده خودرو، با هشدار نسبت به وجود برخی وب‌سایت‌ها و سامانه‌های پیامکی جعلی و غیرواقعی، از منتخبان قرعه‌کشی خواست جهت تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه خودرو تنها به وب‌سایت رسمی فروش محصولات این گروه مراجعه کنند.

متن اطلاعیه به‌شرح زیر است:

1 ــ بدین وسیله به اطلاع منتخبان محترم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، جهت ادامه فرآیند ثبت‌نام خود و به‌ویژه در مرحله واریز وجه خودرو، تنها از طریق وب‌سایت رسمی فروش این گروه به‌نشانی https://saipa.iranecar.com اقدام کرده و از مراجعه به سایت‌های متفرقه و درگاه‌های پرداخت اینترنتی دیگر جداً خودداری نمایند.

2 ــ علاوه بر آن‌که ثبت‌نام‌کنندگان و منتخبان محترم می‌توانند از وضعیت قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت رسمی سایپا اطلاع یابند، گروه خودروسازی سایپا نیز از طریق سامانه پیامکی به‌شماره 100030059، انتخاب‌شدن برگزیدگان در قرعه‌کشی را به آنان اعلام خواهد کرد؛ لذا خواهشمند است منتخبان از توجه به هرگونه پیامک دیگر از شماره‌هایی غیر از سامانه مذکور خودداری کنند.

تیبا پرطرفدارترین در طرح فروش فوق‌العاده

در این طرح ۳۰۷ هزار و ۲۹ متقاضی برای خودروی تیبا ثبت نام کرده در حالی که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو ۲ هزار دستگاه بوده و رزرو نیز ۲۰۰ دستگاه معادل ۱۰ درصد ظرفیت است.

تیبا ۲ نیز با ۲۹۶ هزار و ۹۴۲ تقاضا در رتبه دوم قرار دارد در حالی که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو ۲۵۰۰ دستگاه و رزرو آن نیز ۲۵۰ دستگاه خواهد بود.

ساینا نیز تقاضایی معادل ۲۱۵ هزار و ۵۹۵ دستگاه داشته که ظرفیت پیش بینی شده ۱۹۰۰ دستگاه خواهد بود و ۱۰ درصد این رقم معادل ۱۹۰ دستگاه نیز به صورت رزرو پیش بینی شده است.

وانت ۱۵۱با ۶۳هزار و ۷۱۸ تقاضا در رتبه چهارم تقاضا‌های طرح فروش فوق العاده قرار دارد که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو هزار دستگاه و ظرفیت رزرو ۱۰۰ دستگاه بوده است.

نیسان دوگانه سوز آپشنال با ۵۹ هزار و ۹۸۷ دستگاه و ظرفیت ۱۶۰۰ دستگاه، پیکاپ ریچ با ۳۷ هزار و ۷۳ دستگاه و ظرفیت ۱۲۰ دستگاه و نیسان دیزل نیز با ۱۱ هزار و ۹۳۳ تقاضا و ظرفیت ۸۸۰ دستگاه در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند که از این تعداد خودرو نیز ۱۰ درصد به صورت رزرو پیش بینی شده است.

بر این اساس در مجموع یک‌میلیون و ۷۶ هزار و ۵۹۳ درخواست به ثبت رسید که با ۷.۸ درصد ریزش ۸۴ هزار و ۳۱۶ نفر فاقد شرایط شناخته شده که در نهایت ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ تقاضا به تایید رسید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد