اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال طلا، نقره و نفت مورخ 16 اردیبهشت 99

بحران اقتصادی ناشی از شیوع جهانی کووید ۱۹ لزوم بررسی فنی بهای کالاهای باارزش از جمله فلزات گرانبها و نفت را دوچندان کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از اف‌ایکس دیلی ریپورت، بحران بی سابقه اقتصادی گریبان بسیاری از بازارهای مالی جهانی را گرفته اما فعالان این حوزه و تحلیلگران تلاش میک نند با تدابیر ویژه، این آسیب ها را به حداقل برسانند.

طلا امروز سطح بالای ۱۶۸۰ دلار در هر اونس را حفظ میکند

قیمت طلا ممکن است تحت تاثیر فشار هفته گذشته باشد اما قیمت آن تقریبا همان رقم بالاتر ۱۶۸۰ دلار است. در پایان هفته، قیمت نزدیک به ۱۷۰۰ دلار رسید. این هفته، قیمت ممکن است همچنان به حفظ فشار صعودی خود ادامه داده و تلاش خواهد کرد بالاتر از ۱۷۰۰ دلار باقی بماند.

معامله گران این هفته در محدوده قیمتی ۱۶۸۰ الی ۱۷۰۰ تجارت کردند اما اگر آنها بهای این فلز را بالاتر از ۱۷۰۰ ببینند موقعیت های بیشتری را برای خود فراهم خواهند کرد.

نقره بدون سقوط

قیمت نقره هفته گذشته تحت فشار بود و از سطح مقاومت ۱۵.۲۰ دلاری عبور کرد. تا کنون، هیچ الگوی شکستی در در نمودار قیمت نقره ثبت نشده است. جالب اینجاست که نقره امکان صعود و پرواز تا قیمت بالاتر از ۱۵.۲۰ را دارد.

تنظیم نفت خام برای ۲۰ دلاری‌شدن

کاهش تولید نفت خام اوپک این ماه اجرایی شد و انتظار می رود که نفت خام فشار خود را برای رشد قیمت و صعودی شدن حفظ کند. هفته گذشته قیمت داخل کانال صعودی بسته شد و اکنون به ۲۰ دلاری شدن نزدیک می شود.

این هفته، قیمت ممکن است بالاتر از سطح مقاومت حرکت کرده و حرکت صعودی خود را ادامه دهد. اما اگر یک شکست نزولی در زیر کانال اتفاق بیفتد، معامله گران برای معکوس نزولی کوتاه مدت آماده خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد