اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۱۰ نکته برای کمک به مراقبت از سلامت روانی شما در قرنطینه

بیشتر کره زمین به دلیل بحران ویروس کرونا در قرنطینه است. مراقبت از سلامت روان شما در حین قرنطینه برای جلوگیری از استرس و اضطراب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش سایت طلا، بحرانی که امروز دنیا به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا با آن روبرو است ، جمعیت را وادار کرده است که به سرعت با تغییرات ناگهانی در سبک زندگی سازگار شوند.

در نتیجه ، بسیاری از مردم از استرس ، اضطراب و وحشت رنج می برند. آیا این برای شما اتفاق افتاده است؟ اگر چنین است ، توصیه های زیر را فراموش نکنید تا به شما در مراقبت از سلامت روانی خود در حین قرنطینه کمک کنیم.

دانستن چگونگی کنار آمدن با این وضعیت در سطح روحی در جلوگیری از پیامدهای مضر تعیین کننده است. بنابراین ، این ایده خوبی است برای یادگیری انجام فعالیت های گذشته که به شما امکان می دهد آرام و متصل به خود درون خود باشید.

جریان مداوم اخبار منفی در مورد ویروس کرونا مشکلات بهداشت روان مختلفی را در جامعه ایجاد کرده است. و مطمئناً در زندان بودن کمکی نمی کند. در حالی که برخی در حال مقابله هستند ، برخی دیگر با اضطراب روزمره و حتی بی خوابی روبرو هستند.

مشکل این است که ذهن با اخبار زیادی درباره بیماری و لزوم رسیدگی به وضعیت انزوا که قبلاً هرگز دیده نشده است ، غرق می شود. در نتیجه ، اکنون بسیاری باید یاد بگیرند که چگونه از ذهن خود مراقبت کنند و احساسات خود را مدیریت کنند.

ما در مقاله زیر توصیه هایی را برای مراقبت از سلامت روان شما ارائه خواهیم داد.

1.اشتراک گذاری

این به شما کمک می کند تا از محدودیت ذهنی خود خارج شوید. برخی از افراد در این مواقع احساس آسیب پذیری می کنند ، مانند سالمندان ، خود اشتغالی ، والدین مجرد و غیره. به اشتراک گذاشتن منابع خود با آنها راهی عالی برای کمک به افراد نیازمند است. به علاوه ، در عین حال ، به شما کمک می کند تا وضعیت خاص خود را فراموش کنید.

2. دوباره با خانواده خود ارتباط برقرار کنید

حتی اگر از نظر جسمی در زندان باشید ، دلیل نمی شود که روابط خود را از نظر اجتماعی قطع کنید. در واقع ، این دقیقا برعکس است!

آنقدر شبکه های اجتماعی و دستگاه های فناوری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا با کسانی که دوستشان دارید در تماس باشید. دوستان و خانواده یک شبکه پشتیبانی اساسی و منبع تشویق در مواقعی مانند الان هستند.

3.برای داشتن سلامت روانی بهتر در حبس کمی هوای تازه بدست آورید

سعی کنید هر روز حداقل نیم ساعت آفتاب دریافت کنید. تنفس هوای تازه راهی عالی برای مراقبت از سلامت روانی شما در حین محصور شدن است.

ویتامین دی فقط برای سلامت روحی شما مهم نیست ، بلکه برای سلامتی جسمی شما نیز مهم است. اگر حیاط ندارید ، از بالکن خود بیرون بروید یا در نزدیکی یک پنجره باز بنشینید. ضد آفتاب خود را فراموش نکنید!

4. فضایی را برای خودتان ایجاد کنید

فضایی را در خانه خود پیدا کنید که به آن رسیدگی شده است و آن را به گوشه ای دنج برای خود تبدیل کنید. مرتب سازی تأثیر مثبتی در ذهن دارد و همینطور داشتن فضایی زیبا و تزئین شده و راحت. می توانید از قلم جدید خود برای خواندن ، نقاشی کردن یا هرگونه سرگرمی دیگری که لذت می برید استفاده کنید.

5.برای سلامت روانی بهتر در حین محصور كردن باغبانی انجام دهید

چه حیاط بزرگی داشته باشید و چه یک پنجره ساده ، با تمایل به گیاهان هر روز به پاکسازی ذهن کمک کنید. چه جالب تر ، اگر جسارت خاصی دارید ، می توانید به گیاهان غذا و کود دهید.

6. گرفتن کتاب

در صفحات رمان جدید گم شوید. هیچ راه بهتری برای جدا کردن شما از زمان حال و فراموش کردن مشکلات خود با سفرهای ادبی وجود ندارد.

7. مراقبه را تمرین کنید

مدیتیشن به این معنا نیست که باید ذهن خود را خالی کنید. بلکه به معنای تمرکز بر اینجا و اکنون است. اگر در ابتدا نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، نگران نباشید.

در ابتدا می توانید با مراقبه های اولیه شروع کنید که در اینترنت تعداد زیادی وجود دارد. پس از آویختن آن ، می توانید ریتم تمرینات خود را برقرار کنید.

8.در حین محاصره سلامت روان بهتر از روان پیلاتس استفاده كنید

پیلاتس یک روش ورزشی عالی برای کاهش بار استرس و تجربه بهزیستی است. در حقیقت به شما کمک می کند تا از نظر جسمی در فرم خود باقی بمانید.

به طور خاص ، پیلاتس می تواند انعطاف پذیری و مراقبت از سلامت مفصل شما را بهبود بخشد. این جزئیات جزئی نیست زیرا قرنطینه به راحتی می تواند منجر به بی تحرکی شود.

9.ذهن آگاهی را بیاموزید

تکنیک های ذهن آگاهی ابزاری دیگر است که می توانید برای جلوگیری از اضافه بار روانی از آنها استفاده کنید. با این روش ها ، شما به سادگی یک لحظه از همه چیزهایی که در اطراف شما اتفاق می افتد ، جدا می شوید و به دنبال آرامش مورد نیاز خود می گردید.

10.با خودتان وقت بگذارید

اگر تا به حال احساس کرده اید که هرگز فرصتی برای گذراندن وقت با خود ندارید ، این زمان زمان مناسبی برای داشتن اوقات فراغت است.

بودن در خانه بهانه ای مناسب برای مراقبت از خود برای تغییر است. برای ورزش بدنی ، درمان های زیبایی یا هر فعالیت دیگری که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید ، زمان خود را کنار بگذارید.

سرانجام ، برای مراقبت از سلامت روانی خود در حین محاصره ، مدتی صرف تأمل کنید. شما می توانید به این وضعیت به عنوان فرصتی برای تغییر عادت های بد ، مراقبت از دیگران و بهبود عادات خود نسبت به محیط نگاه کنید.

شرایط فعلی برای همیشه دوام نخواهد یافت. به خاطر داشته باشید که زمان دیگری فرا خواهد رسید که بتوانید بدون احساس اضطرابی که اکنون تجربه می کنید ، به این زمان ها نگاه کنید. سعی کنید استراحت کنید ، از تماشای اخبار بیش از حد پرهیز کنید و از وقت لازم برای انجام کارهایی که به احساس بهزیستی کمک می کند ، بهره ببرید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد