اونس طلا2343.68
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

ترامپ: با پیروزی بایدن، ایران بر آمریکا مسلط می‌شود

رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که اگر «جو بایدن» پیروز انتخابات شود ایران و چین و کشور‌های دیگر آمریکا را مال خودشان می‌کنند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که اخیرا با فرمانداران برخی ایالت‌های آمریکا در زمینه نحوه مدیریت مبارزه با بحران کرونا دچار تنش و درگیری لفظی شده است بامداد دوشنبه اول اردیبهشت ماه در یک نشست خبری درباره ویروس کرونا گفت که ما در حال مذاکره با فرمانداران محلی درباره استراتژی رفع محدویت‌ها هستیم.

وی همچنین تاکید کرد که دولت آماده کمک به فرمانداران است تا مطمئن شویم که کار‌ها آنطور که باید انجام می‌شود.

وی در عین حال گفت که شمار مبتلایان در بیمارستان‌ها رو به کاهش است.

ترامپ که به خاطر نحوه مدیریتش در بحران کرونا از دست رفتن جان ده‌ها هزار آمریکایی به شدت تحت فشار قرار دارد مدعی شد که اگر طرح تعطیلی آمریکا را اجرا نمی‌کردند میلیون‌ها آمریکا از بین می‌رفتند.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که برخی از مقامات ارشد دولت آمریکا میگویند که هشدار‌های لازم درباره شیوع کرونا در ایالات متحده قبل از ثبت موارد فوتی داده شده بود، اما نادیده یا دست کم گرفته شد.

ترامپ در ادامه با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: اگر جو بایدن پیروز شود ایران، چین، کانادا و مکزیک آمریکا را مال خودشان می‌کنند. شما دیگر کشوری نخواهید داشت.

وی مجددا تاکید کرد که مایل است با ایران کار کند، اما آن‌ها به نظر میرسد منتظر دولت بعدی هستند. حدس میزنم که جان کری نمیخواهد که آن‌ها الان توافق کنند. آن‌ها (ایرانیها) احتمالا تصور می‌کنند که می‌توانند صبر کنند.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه حمایت از اعتراضات خیابانی در برخی از ایالت‌های آمریکا نیز گفت: شما اجازه دارید اعتراض کنید. من طرفدار همه هستم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد