اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

محافظت از سلامت قلب و عروق در طول مدت قرنطینه

گرچه در حال حاضر ما به دلیل بیماری ویروس کرونا در قرنطینه هستیم،اما هیچ بهانه ای برای بی توجهی به سلامت قلبی و عروقی ما در طول قرنطینه وجود ندارد. بنابراین ، مهم است که به دنبال گزینه های دیگری باشید که با وجود شرایط فعلی ما بتوانید از قلب خود مراقبت کنید.

گرچه در حال حاضر ما به دلیل بیماری ویروس کرونا در قرنطینه هستیم،اما هیچ بهانه ای برای بی توجهی به سلامت قلبی و عروقی ما در طول قرنطینه وجود ندارد. بنابراین ، مهم است که به دنبال گزینه های دیگری باشید که با وجود شرایط فعلی ما بتوانید از قلب خود مراقبت کنید.

به گزارش سایت طلا، محافظت از سلامت قلبی و عروقی در مواقع بیماری کرونا اساسی است. این واقعیت که خود را در حبس می بینیم ، دلیلی برای غفلت از هر جنبه ای از سلامت ما نیست.

این امر به ویژه در مورد افرادی که از اختلالات قلبی عروقی رنج می برند ، صدق می کند. این یکی از گروه هایی است که در معرض خطر ابتلا به اشکال جدی ویروس کرونا قرار دارد.

اطلاعات مربوط به مرگ و میر ویروس کرونا نشان داده است که مردان ، افرادی که بالای 65 سال سن دارند و کسانی که فشار خون بالایی دارند ، به ویژه در برابر این بیماری آسیب پذیر هستند. این تنها یک دلیل دیگر است که چرا توصیه های زیادی برای محافظت از سلامت قلب و عروق در قرنطینه حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بنابراین ، ما می خواهیم سه جنبه را برای شما تعریف کنیم که در مراقبت از قلب نباید از آنها غافل شوید. ما خواهیم دید که شما می توانید سطح استرس خود را تحت کنترل درآورید ، ورزش کنید و رژیم غذایی سالم خود را نگه دارید.

* استرس و سلامت قلب و عروق در زمان قرنطینه

بدون شک ، طولانی ماندن یک وضعیت استرس زا است. ما در حال تجربه یک موقعیت شدید با خصوصیات بسیار عجیب و منحصر به فرد هستیم. در عین حال ، اگر تنها زندگی می کنید ، در این صورت نیز به تنهایی اجباری تسلیم می شوید.

مهمتر از این ، باید ترس از عفونت احتمالی را اضافه کنیم. این همچنین یک عامل استرس است ، زیرا ترس از بیمار شدن خودمان یا از دست دادن شخصی که دوستش داریم با ویروس کرونا ، همیشه وجود دارد.

بنابراین ، مهم است که آگاهی خود را حفظ کنید ، اما بدون اینکه از خانه خارج شوید. قرار گرفتن در معرض دائم اخبار ، تلویزیون و اینترنت ، و خواهان آخرین اطلاعات در همه زمان ها ، می تواند غیرطبیعی باشد.

راه دیگر برای کاهش استرس و محافظت از سلامت قلبی و عروقی در دوران قرنطینه این است که در کنار عزیزان خود در ارتباط باشید. به این معنا ، صحبت کردن با دوستان و خانواده از طریق تلفن یا از طریق چت تصویری می تواند به عنوان یک عامل محافظت کننده برای قلب ما عمل کند.

* داشتن فعالیت بدنی در حین قرنطینه

اگر بتوانیم در خانه هایمان فعال بمانیم ، می توانیم سلامت قلب و عروق خود را تقویت کنیم. ثابت شده است که روالهای ورزشی به عنوان یک عامل محافظت کننده در سلامت قلب ، به ویژه در میان سالمندان ، بسیار مفید است.

در طول مدت قرنطینه ، ایده خوبی است که یک روز خاص برای فعالیت بدنی را کنار بگذارید. تعیین یک برنامه ورزشی روزانه می تواند به شما در رسیدن به هدف خود کمک کند.

برای به دست آوردن فعالیت بدنی موردنیاز دیگر نیازی به تجهیزات اصلی ورزش یا فضاهای بزرگ ندارید. فقط خلاق باشید و از روالهایی استفاده کنید که قبلاً برای این نوع شرایط طراحی شده اند. اگر به اینترنت نگاه کنید ، مطمئناً مقدار زیادی پیدا خواهید کرد.

هر روز 30 دقیقه فعالیت بدنی کافی است. علاوه بر این ، اگر سه بار در هفته موفق به انجام این کار شوید ، این یک اثر متابولیک خواهد داشت. درک این نکته مهم است که مراقبت از سلامتی قلبی و عروقی شما بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید است.

همیشه زمان مناسبی برای مراقبت از قلب شما است ، اما محافظت از سلامت قلبی و عروقی در مواقع قرنطینه فایده ای دارد که دو برابر است.

نه تنها خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی در آینده را کاهش می دهید بلکه شما می توانید در صورت ابتلا به ویروس کرونا شانس خود را برای کنترل عفونت داشته باشید. به عبارت دیگر ، شما قادر خواهید بود از جدی شدن عفونت جلوگیری کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد