اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت طلا و نقره با تمرکز بر میزان تقاضا

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو؛ در معاملات روز جمعه آمریکا بهای طلا و نقره کمی بیشتر از روزهای قبل بود. روند افزایشی بازار فلزهای با ارزش اکنون بر وضعیت اقتصاد جهانی بهتر در سال 2020 و دستیابی به تقاضای بهتر برای فلزات متمرکز می باشند.


28 دی 98

افزایش قیمت طلا و نقره با تمرکز بر میزان تقاضا

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو؛ در معاملات روز جمعه آمریکا بهای طلا و نقره کمی بیشتر از روزهای قبل بود. روند افزایشی بازار فلزهای با ارزش اکنون بر وضعیت اقتصاد جهانی بهتر در سال 2020 و دستیابی به تقاضای بهتر برای فلزات متمرکز می باشند.با وجود آرامش حاکم بر فضای جغرافیای سیاسی، روند خوب بازار سهام آمریکا و همچنین میل به ریسک بیشتر توسط سرمایه گذاران در فضایی که امنیا بیشتری را نوید می دهد، فلزات همچنان عملکرد خوبی دارند. آخرین بار هر انس طلا با 8.40 دلار افزایش به 1.558.80 دلار رسید و هر انس نقره نیز با 0.146 دلار افزایش با 18.085 دلار معامله شد.

بازارهای سهام اروپا و آسیا ثبات بیشتری داشتند و و بازارهای سهام آمریکا میز همچنان در حال رشد است. در میان فضای آرام جغرافیای سیاسی میزان تمایل به ریسک کردن بیشتر شده است. در فضایی که نرخ بهره همچنان پایین است و هیچ نشانه ای از تورم در آینده نزدیک دیده نمی شود، سرمایه گذاران به شدت به دنبال خرید سهم می باشند. با این همه کسانی که در بازارهای سهام تجربه دارند خوب میدانند که اکنون همه یک طرف قایق هستند و شرایط کنونی همیشه پایدار نخواهد ماند.

طی اخبار شب گذشته، چین که دومین اقتصاد بزرگ دنیا می باشد، در سال 2019 بدترین میزان رشد ناخالص داخلی خود را طی 29 سال گذشته داشته است، یعنی 6.1 درصد. تولیدات صنعتی چین در ماه دسامبر 6.9 درصد افزایش داشته اند که در مقایسه سالانه انتظارات را برآورده نمی نماید.

در حال حاضر بازارها واکنش خاصی به موضوع استیضاح دونالد ترامپ نشان نمی دهند و پروسه بررسی پرونده او در سنا آمریکا طی چند هفته دیگر آغاز خواهد شد.

هر بشکه نفت خام در بازار آزاد با اندکی افزایش با قیمت 58.75 دلار معامله شد. امروز شاخص دلار آمریکا کمی بالاتر بود.

روز جمعه اطلاعات اقتصادی آمریکا منتشر خواهد شد که ساخت و سازهای مسکونی، تولیدات صنعتی، ظرفیت مصرف و نظرسنجی مصرف دانشگاه میشیگان را در بر می گیرد منتشر شد.

افزایش قیمت طلا و نقره با تمرکز بر میزان تقاضا

در میان تحلیل های تکنیکال، روند رو به رشد طلا در کوتاه مدت نسبت به دیگر پیش بینی ها برتری خواهد داشت و در نمودارهای روزانه، قیمت آن به سرعت در حال بالا رفتن است. هدف بعدی روند افزایشی قیمت طلا، رد کردن سطح مقاومت 1.571.70 دلار است و در کوتاه مدت، هدف روند رو به کاهش قیمت طلا، رسیدن به مرز 1.525.00 دلار می باشد. اولین مقاومت در راستای بیشینه قیمت در بازه 1.563.10-1.571.70 دلار مشاهده می شود و کمینه قیمت نیز در بازه 1.550.00-1.541.00 دلار خواهد بود. امتیاز بازار ویکوف: 6.5

افزایش قیمت طلا و نقره با تمرکز بر میزان تقاضا

در میان تحلیل های تکنیکال، روند رو به رشد نقره در کوتاه مدت نسبت به دیگر پیش بینی ها برتری خواهد داشت و در نمودارهای روزانه قیمت آن به سرعت در حال بالا رفتن است. هدف بعدی روند افزایشی قیمت نقره، پشت سر گذاشتن سطح مقاومت 18.895 دلار در هر انس می باشد و هدف روند رو به کاهش قیمت آن، رسیدن به مرز 17.00 دلار می باشد. اولین مقاومت در راستای بیشینه قیمت در بازه 18.13-18.25 دلار مشاهده می شود و کمینه قیمت نیز در بازه 17.905-17.69 دلار خواهد بود

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد