اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فارکس تایم:افت دلار، طلا را تقویت کرد

یادداشت سردبیر: انتظار می¬رود سال 2020 به مانند سال¬های قبل، سالی سرشار از عدم اطمینان و تنش باشد. اما سوال این است که وقتی جنگ تجارت جهانی، برگزیت، تهدیدهای رکود اقتصادی سرانجام پایان یابند، چه دارایی هایی برنده محسوب خواهند شد. زمان، زمان رقابت پیشنهادات تجاریست. پس گزارش ویژه ما را در خصوص عوامل موثر بر تصمیمات سرمایه گذاری شما در سال 2020 از دست ندهید.


10 دی 98

فارکس تایم:افت دلار، طلا را تقویت کرد

یادداشت سردبیر: انتظار می­رود سال 2020 به مانند سال­های قبل، سالی سرشار از عدم اطمینان و تنش باشد. اما سوال این است که وقتی جنگ تجارت جهانی، برگزیت، تهدیدهای رکود اقتصادی سرانجام پایان یابند، چه دارایی هایی برنده محسوب خواهند شد. زمان، زمان رقابت پیشنهادات تجاریست. پس گزارش ویژه ما را در خصوص عوامل موثر بر تصمیمات سرمایه گذاری شما در سال 2020 از دست ندهید.

فارکس تایم:افت دلار، طلا را تقویت کرد

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو؛ لوکمن اتونوگا، تحلیلگر ارشد تحقیقات فارکس تایم بر این باور است که جایگاه طلا، توسط دلاری که به نظر می رسد با ورود به سال جدید محبوبیتش را از دست داده است، مستحکم تر شده است. به گفته این تحلیلگر، شاخص دلار از بالاترین قیمت طی هفته گذشته 1 درصد کاهش یافته و از بالاترین قیمت خود در سال 2019 به میزان 2.9 درصد با کاهش همراه بوده است. "در شرایطی که ریسک های مختلفی بازار را تحدید می کنند، قیمت طلا تمایل به کاهش پیدا خواهد کرد، ولی اکنون زمان آن نیست. امروز، این فلز با ارزش در بالاترین قیمت 2 ماه گذشته خود معامله می شود و دلیل اصلی آن تضعیف دلار آمریکا می باشد. ارزش طلا با حمله هوایی آمریکا به مواضعی در عراق و سوریه افزایش یافت. اگر تنش های جغرافیای سیاسی در خاورمیانه افزایش یابد، سرمایه گذاران مطمئن تر به سوی خرید طلا خواهند رفت. در غیر این صورت افزایش قیمت طلا در زمانی که سهام ها در حال افزایش هستند، بی معنی خواهد بود."

وی افزود: "با توجه به اینکه در فصل تعطیلات به سر می بریم، انتظار داریم در ارزها و کالاها شاهد پیشرفت های فراتر از واقعیت باشیم."

بهای طلا با 1.30 دلار افزایش به 1.512.10 دلار در هر انس رسیده است.

بی بی اچ: حرکت پیوسته اقتصاد آمریکا برای جلوگیری از رکود

به گفته بی بی اچ، در چهارمین فصل سال، اقتصاد آمریکا با جلوگیری از رکود و ممانعت از کاهش بیشتر نرخ ها، دارد بهتر عمل می کند. تحلیلگران اشاره داشتند که تولید ناخالص ملی کنونی فدرال رزرو آتلانتا رشد ماه های اکتبر تا دسامبر را 2.3 درصد نشان می دهد که از 2.1 درصد در آمار قبلی بالاتر است. در جایی دیگر فدرال رزرو نیویورک در فصل آخر سال، 1.19 درصد رشد داشته است که از آمار رشد 1.32 درصد قبلی کمتر می باشد. به نظر می رسد که آتلانتا در آمارش کمی اغراق می کند و در مقابل، نیویورک ارقام را پایین تر از آنچه هستند نشان می دهد و ما بر این باوریم که حقیقت جایی در میان اعداد ارائه شده می باشد. با این همه، ما با رکود فاصله بسیاری داریم و فدرال رزرو حق دارد تا درنگ کند و چشم انداز پیش رو را به خوبی تحلیل نماید. چرا که در وضعیت آمریکا در سال 2020 ، آرامش و سادگی کنونی وجود نخواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد