اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استیضاح ترامپ سرمایه گذاران را از بازار بورس فراری داد

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد سرمایه گذاران آمریکایی هفته گذشته بیش از 14 میلیارد دلار از صندوق های سرمایه گذاری در بورس وال استریت را خارج کرده اند.

به گزارش رویترز، در پی افزایش نگرانی های سیاسی درباره تحقیقات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، سرمایه گذاران طی هفته گذشته بیش از 14 میلیارد دلار از بازار بورس وال استریت خارج کرده اند.

در حالی که صندوق های سرمایه گذاری پیش از این بیشترین میزان سرمایه از دسامبر 2016 میلادی را به بازار بورس و سهام آمریکا تزریق کرده بودند، آمارهای جدید Investment Company Institute نشان می دهد که سرمایه گذاران از ترس استیضاح ترامپ در حال خارج کردن سرمایه های خود از بازار بورس هستند.

گفتگوی جنجالی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین در 25 جولای و شکایت یک افشاگر اطلاعاتی از ترامپ به خاطر درخواست کمک وی از مقام های اوکراین برای تحقیق درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش، به جنجال بزرگ سیاسی تبدیل شده است.

اکنون دموکراتهای کنگره تلاش وسیعی را برای استیضاح ترامپ آغاز کرده اند. آمارها نشان می دهد میزان خروج سرمایه از صندوق های سرمایه گذاری بورس آمریکا از ابتدای امسال تاکنون به 91.1 میلیارد دلار رسیده است.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد