اونس طلا2348.36
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

نمایشگاه پنجاه و هفتم طلای پنانگ آغاز به کار کرد

سایت طلا : نمایشگاه طلا و جواهرات مالزی طی روزهای 15 تا 18 آگوست در شهر پنانگ در حال برگزاری است.

به گزارش سایت طلا ، صنعت طلا یکی از صنایعی است که به سرعت در حال توسعه و پیشرفت در مالزی است و این کشور قصد دارد به یکی از مشهورترین و معتبرترین تولید کنندگان مصنوعات طلا و جواهر در سطح جهان تبدیل شود.

در سال 2019 میلادی مالزی با برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر گام بلندی را برای دور هم جمع کردن صنعتگران داخلی و بین المللی فعال در بخش طلا و جواهر و همین طور مشتریان و خریداران برداشته است.

نمایشگاه طلا جواهر پنانگ مالزی پروژه ای است که از سوی نمایشگاه بین المللی جواهرات مالزی برگزار شده و می تواند تاثیر مهمی در رشد و رونق این صنعت در مالزی داشته باشد.

"الایت اکسپو" برگزار کننده اصلی این نمایشگاه مفتخر است که اعلام کند که نمایشگاه پنانگ تنها نمایشگاه بزرگ و معتبر صنعت طلا جواهر در جنوب شرق آسیا است. این نمایشگاه از نظر راهبردی در شهر پنانگ برگزار می شود که مرکز ایده آلی برای فروش مصنوعات طلا و جواهر در مالزی به شمار می رود. این شهر سابقه دیرینه ای در زمینه مصنوعات طلا و جواهر دارد.

نمایشگاه پنانگ فرصت های زیادی را برای خریداران تجاری فراهم می کند تا در صنعت طلا و جواهر در سطح بین المللی سرمایه گذاری کنند.

امسال بیش از 100 شرکت بین المللی از کشورهای سنگاپور، برونئی، کامبوج، چین، هند، میانمار، نپال، ژاپن، عربستان سعودی، نیوزلند، تایلند، تایوان، ویتنام، امارات متحده عربی و مالزی در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه، به تصویر کشیدن پتانسیل های بازار طلای مالزی برای فعالان بین المللی در سطح جهان است. مالزی قصد دارد به زودی به یکی از بزرگترین عرضه کنندگان طلا و جواهرات در سطح جهان تبدیل شود چرا که هزینه کارگر برای تولید هر گرم مصنوعات طلا در این کشور کمتر از بسیاری از کشورها به خصوص چین است.

برای دیدن گزارش تصویری و تصاویر بیشتر این این نمایشگاه کلیک کنید

انتهای پیام /

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد