اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آسیب بیش از نیمی از شرکت‌های انگلیسی از برنامه‌های مهاجرت پس از برگزیت

یک نظرسنجی نشان داد بیش از نیمی از شرکت‌های انگلیسی دارای کارکنان خارجی نگران هستند که از برنامه‌های دولت برای سیستم مهاجرت پس از برگزیت آسیب ببینند.

رویترز بر اساس یک نظرسنجی نوشت بیش از نیمی از شرکت‌های انگلیسی دارای کارکنان خارجی می‌ترسند که از برنامه‌های دولت برای سیستم مهاجرت پس از برگزیت آسیب ببینند.

به نوشته این گزارش، 53 درصد از 380 شرکتی که در نظرسنجی اتاق بازرگانی و سایت مشاغل انگلیس شرکت کردند، گفتند این شرکت‌ها با افزایش حداقل حقوق حال حاضر در انگلیس برای کارگران ماهر در خارج از اتحادیه اروپا که شامل تمامی کارگران مهاجر می‌شود، پس از برگزیت، آسیب می‌بینند.

57 درصد گفتند از برنامه‌های کار 12 ماهه و محدودیت‌های دریافت اقامت برای مهاجران با مهارت کمتر آسیب خواهند دید.

پاول آدرجان، اقتصاددان گفت: «یافتن و استخدام کارگر با مهارت‌های درست برای شرکت‌های تجاری در بسیاری از بخش‌ها به میزان زیادی دشوار شده است.»

وی افزود بخش های سلامت و ساخت و ساز به صورت ویژه نیازمند انعطاف‌پذیری بیشتری هستند.

مهاجرت کمتر در برنامه‌های برگزیت ترزا می در مرکز توجه قرار دارد. ترزا می ماه جاری میلادی از سمت خود کنار می‌رود.

ساجد جاوید، وزیر کشور انگلیس ماه گذشت از کمیته مشورتی درخواست کرد تا در پیشنهاد سهم حقوق کارگران ماهر مهاجر به میزان 30 هزار پوند در سال به استثنای امدادگران، متخصصان فنی آزمایشگاه و پزشکان جوان بازنگری کنند.

پس از اینکه نرخ بیکاری در انگلیس به کمترین میزان از دهه 1970 رسید، کارفرمایان انگلیسی در حال حاضر برای استخدام نیروی کار جدید در بسیاری از گروه‌های کارگران ماهر با دشواری مواجه هستند.

* «برگزیت» از کجا شروع شد و به کجا ختم می‌شود؟

به گزارش فارس، واژه برگزیت، کوتاه شده عبارت انگلیسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا است (Britain exits the EU) در واقع فرآیند برگزیت، خارج شدن بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلندشمال) از اتحادیه‌ای است که قواعد تجاری، سیاسی و قضایی کشورهای عضو را رقم می‌زند. بریتانیا اولین کشور در این اتحادیه است که قصد خروج از آن را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد