اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بی‌توجهی شرکت‌های بزرگ مخابراتی انگلیس به هشدارهای آمریکا در قبال هوآوی

علیرغم آنکه کاخ سفید و برخی مقامات انگلیس مدعی هستند که تجهیزات مخابراتی شرکت هوآوی خطری برای امنیت ملی کشورهاست اما شرکت‌های بزرگ مخابراتی انگلیس بی‌توجه به این هشدارها در حال اجرای پروژه شبکه 5G با استفاده از تجهیزات هوآوی هستند.

علیرغم آنکه کاخ سفیدو برخی مقامات امنیتی انگلیس مدعی شده‌اند استفاده از تجهیزات مخابراتی تولید شده توسط شرکت هوآوی چین امنیت ملی این کشورها را به خطر می‌اندازد شرکت‌های بزرگ مخابراتی انگلیس به استفاده از تجهیزات هوآوی در توسعه شبکه تلفن همراه 5G ادامه می‌دهند.

آمریکا متحدین خود را تحت فشار قرار داده است تا استفاده از هوآوی را تحریم کند اما چین می‌گوید این مسئله بخشی از اقدامات آمریکا در جنگ تجاری با پکن است.

تمام 4 شرکت اصلی مخابراتی در انگلیس برای توسعه شبکه تلفن همراه 5G خود در حال استفاده از تجهیزات هوآوی هستند و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که این نگرانی وجود دارد دولت انگلیس سیاست مشابه با کاخ سفید را در مقابل هوآوی اتخاذ کند.

به گزارش روزنامه آبزرور انگلیس شرکت‌های مخابراتی نظیر وودافون، تری یوکی، EE و O2 در حال استفاده از تجهیزات مخابراتی هوآوی هستند به گونه ای که شرکت چینی در 6 پروژه از 7 پروژه توسعه شبکه تلفن همراه 5G وودآفون دخیل است.

از طرف دیگر شرکت هوآوی در حال توسعه شبکه 5G در صدها ایستگاه مخابراتی شرکت EE است.

پیش‌تر مؤسسه اسنبلی لندن پیش بینی کرده بود در صورتی که استفاده از تجهیزات مخابراتی هوآوی در توسعه شبکه مخابراتی انگلیس ممنوع شود توسعه این شبکه دراین کشور 18 ماه به تعویق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد