اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رویدادهای مهم اقتصادی جهان در هفته آینده

سایت طلا : سرمایه گذاران بین المللی طی روزهای آینده منتظر سخنرانی مهم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مجلس نمایندگان هستند.

به گزارش اینوستینگ، به نظر می رسد مهمترین رویداد جهان طی روزهای آینده سخنرانی دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا باشد. این سخنرانی روز سه شنبه انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش تشدید تنش ها بین ترامپ و دموکراتها بر سر دیوار مرزی مکزیک موجب شد تا دولت آمریکا به مدت 35 روز تعطیل شده و سخنرانی ترامپ به تعویق بیفتد. اکنون ترامپ به دموکراتها تا 15 فوریه فرصت داده است تا به یک توافق جدید و جامع بر سر تقویت امنیت مرزها دست یابند و در غیر این صورت دولت آمریکا مجددا تعطیل خواهد شد.

دومین رویداد مهم، سخنرانی تعدادی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا است. جرومی پاول رئیس بانک مرکزی آمریکا چهارشنبه سخنرانی مهمی خواهد داشت. فدرال رزرو در نخستین نشست خود در سال 2019 نرخ بهره را بدون تغییر نگه داشته است.

سومین رویداد مهم، انتشار آمارهای مربوط به فعالیت بخش خدمات آمریکا در ماه ژانویه است.

چهارمین رویداد مهم نیز انتشار آمارهای مالی و درآمدی شرکت های بزرگ آمریکایی در سه ماه پایانی 2018 میلادی است.

پنجمین رویداد نیز اعلام نتایج نشست بانک مرکزی انگلیس خواهد بود. این نشست روز پنجشنبه برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود بانک مرکزی انگلیس در پایان این نشست نرخ بهره را تغییر نخواهد داد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد