اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر مستقل بازارهای بین المللی:

قیمت طلا تا اواخر امسال به 1450 دلار خواهد رسید

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که قیمت هر اونس طلا تا پایان سال 2019 میلادی به بیش از 1450 دلار خواهد رسید.

به گزارش کیتکو نیوز ، جوردن الیسو تحلیلگر مستقل بازارهای بین المللی تاکید کرد: اعتماد و احساس مثبت سرمایه گذاران نسبت به طلا رو به افزایش است و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت این فلز گرانبها تا پایان سال به بیش از 1450 دلار افزایش یابد.

بر اساس این گزارش وی افزود: سرمایه گذاران در حال تغییر سبد سرمایه گذاری خود هستند و احتمالا سرمایه گذاری در بازارهای مالی و سهام با کاهش روبرو خواهد شد و این سرمایه ها به سوی بازار طلا سوق داده می شود. به نظر من قیمت طلا امسال 10 درصد افزایش خواهد یافت و به 1400 تا 1450 دلار خواهد رسید.

الیسو اظهار داشت: بازارهای بین المللی اکنون به دقت سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را زیر نظر دارند. اگر روند صعودی نرخ بهره آمریکا متوقف شود، این مساله به ضرر ارزش دلار و به نفع قیمت طلا خواهد بود.

قیمت طلا نزدیک به سطح 1300 دلاری تثبیت شده و با شکستن این سطح مقاومتی قیمت این فلز زرد با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

از سوی دیگر تقاضای بانک های مرکزی جهان برای خرید طلا همچنان رو به افزایش است و این مساله می تواند یک عامل مثبت برای افزایش بیشتر قیمت این فلز گرانبها باشد.

الیسو معتقد است تقاضای طلا در بازارهای آسیا و خاورمیانه نیز امسال با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد