اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کسری بودجه فرانسه در سال ۲۰۱۹ به ۱۰ میلیارد یورو می‌رسد

پس از اینکه رئیس‌جمهور فرانسه برای آرام کردن شورش ها امتیازاتی به معترضان ضد دولت داد، انتظار می رود کسری بودجه فرانسه به ۱۰ میلیارد یورو برسد .

ریچارد فراند، رئیس مجلس شورای ملی فرانسه گفت احتمالا کسری بودجه فرانسه از محدوده ی اتحادیه اروپا که 3 درصد تولید ناخالص داخلی است فراتر می رود و به 3.4 درصد می رسد .


پس از اینکه رئیس جمهور امانوئل مکرون در همین ماه امتیازاتی به معترضان ضد دولت داد، انتظار می رود کسری بودجه فرانسه به 10 میلیارد یورو (11 میلیارد دلار) برسد و سقف کسری بودجه را بشکند .
فراند گفت: « ما مسئولیت این کسری بودجه بیش از حد انتظار را می پذیریم . احتمالا مقدار آن 3.4 درصد تولید ناخالص داخلی باشد، ولی این می تواند یک اوج دوره ای باشد نه یک خط سیر ساختاری » .
سخنگوی وزارت اقتصاد فرانسه در این مورد نظری نداده است .
مکرون در روز دوشنبه با اعلام افزایش دستمزدها برای کارگران فقیر و کاهش مالیات برای اکثر مستمری بگیران سعی کرد شورش یک ماهه معترضان «جلیقه زرد » را آرام کند. این نام به خاطر لباس روشنی که در راهپیمایی ها می پوشیدند به آنها اطلاق می شد .
قبل از این اطلاعیه، انتظار می رفت کسری بودجه فرانسه 2.8 درصد در سال 2019 باشد .
پییر مسکوویسی، عضو هیئت اقتصادی اتحادیه اروپا در روز پنجشنبه گفت: « اگر این کسری بودجه بالای فرانسه موقتی باشد، قابل تحمل است ».

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد