اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد اقتصادی:

منفورترین فلز گرانبها به زودی با جهش قیمتی روبرو خواهد شد

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که نقره طی ماه های آینده با یک روند چشمگیر و صعودی قیمتی روبرو می شود.

به گزارش کیتکو نیوز، بوریس مکانیک رضایی تحلیلگر ارشد متال بولتن تاکید کرد: نقره که منفورترین فلز گرانبها در سال 2018 میلادی بوده در نهایت طی ماه های آینده روند رشد قیمت را آغاز خواهد کرد.

بر اساس این گزارش نقره بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی را ناامید کرده است. قیمت نقره از ابتدای امسال تاکنون 16 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: افزایش قیمت نقره به زودی آغاز خواهد شد ولی قیمت این فلز گرانبها فعلا باید در محدوده 14 دلار در هر اونس تثبیت شود.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: اگر نقره بتواند در محدوده 14 دلار در هر اونس تثبیت شود این احتمال وجود دارد که طی ماه های آینده با یک رشد و جهش قیمتی بی سابقه روبرو شود.

به اعتقاد بوریس ، نقره اکنون یک فرصت جذاب برای سرمایه گذاری به شمار می رود و قیمت آن نسبت به سایر فلزات گرانبها واقعا پایین است.

وی گفت: نقره منفورترین فلز گرانبها در سال 2018 بوده است. در حالی که قیمت نقره امسال با افت 16 درصدی روبرو شده قیمت طلا و پلاتین در این مدت به ترتیب 7 و 11 درصد کاهش داشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد