اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نگرانی نسبت به رشد اقتصادی چین قیمت جهانی طلا را افزایش داد

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز سه شنبه تحت تاثیر نگرانی های مربوط به رشد اقتصادی چین با افزایش نسبی روبرو شده است.

به گزارش رویترز، نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی چین و کاهش شاخص سهام در بازارهای آسیایی موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1189 دلار رسیده است. قیمت طلا روز دوشنبه با کاهش 1.2 درصدی روبرو شده است. این بیشترین کاهش قیمت طلا از 15 اوت به شمار می رود.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی امروز سه شنبه به پایین ترین سطح خود در 17 ماه اخیر رسیده است. نگرانی ها نسبت به رشد اقتصادی چین تاثیر زیادی بر افت شاخص سهام آسیا داشته است.

یک مقام ارشد خزانه داری آمریکا گفت: ایالات متحده همچنان نگران دستکاری چین در نرخ ارز است و هنوز معلوم نیست استیون منوچین وزیر دارایی آمریکا در نشست هفته جاری صندوق بین المللی پول و بانک جهانی با مقام های چینی دیدار کند.

نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی ایتالیا و مذاکرات مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا همچنان می تواند تاثیر زیادی بر بازارهای بین المللی به خصوص بازار طلا داشته باشد.

تازه ترین آمارهای صندوق بین المللی پول نشان می دهد ونزوئلا میزان ذخایر طلای خود را با 2.998 تن کاهش به 161.22 تن رسانده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد