اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه استیت استریت:

کاهش قیمت طلا پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طبیعی بود

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که افت مجدد قیمت جهانی طلا پس از تصمیم اخیر فدرال رزرو آمریکا مساله ای طبیعی بوده است.

به گزارش کیتکو نیوز ، جورج میلینگ استنلی تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: سرمایه گذاران بازار طلا اکثرا دیدگاه کوتاه مدت در سرمایه گذاری دارند و تا زمانی که این دیدگاه کوتاه مدت حاکم باشد امیدی به افزایش بیشتر قیمت جهانی طلا نخواهد بود.

بر اساس این گزارش وی افزود: قیمت طلا زمانی افزایش خواهد یافت که سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت باشند.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: من از واکنش سرمایه گذاران بین المللی پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تعجب نکردم. این الگویی است که قیمت طلا در دفعات قبل یعنی پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو نیز تجربه کرده است. بازار طلا دقیقا کاری را انجام داد که پیش بینی کرده بودیم. زمانی که بازار درک کند که نرخ بهره واقعی در آمریکا هنوز پایین است، قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را به میزان 0.25 درصد افزایش داده است. این سومین بار در سال 2018 میلادی است که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش داده است.

وی گفت: قیمت طلا در بلند مدت قطعا افزایش خواهد یافت. در شرایط کنونی افزایش ارزش دلار و تنش های تجاری مانع بزرگی برای افزایش قیمت جهانی طلا به شمار می رود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد