اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
106/10

برگزاری شصت و دومین نمایشگاه طلا و جواهرات و سنگهای قیمتی بانکوک

سایت طلا : وزارت توسعه تجارت بین الملل تایلند آمادگی خود را برای میزبانی شصت و دومین نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی بانکوک اعلام کرده است.

به گزارش سایت طلا ، وزارت توسعه تجارت بین المللی تایلند قصد دارد این نمایشگاه را تحت عنوان "میراث و صنایع دستی" برگزار کند که نشانگر میراث فرهنگی و صنایع دستی هنرمندان تایلندی است.

بر اساس این گزارش پیش بینی می شود بیش از 20 هزار از خریداران و بازدیدکنندگان از بیش از 130 کشور جهان از این نمایشگاه دیدن کنند.

خانم چانتیرا جیمریوات ویواترات مدیر کل اداره توسعه تجارت بین المللی در وزارت بازرگانی تایلند تاکید کرد: ما آماده برگزاری نمایشگاه طی روزهای 7 تا 11 سپتامبر 2018 هستیم . این نمایشگاه می تواند یک عرصه مهم برای ارتقای قابلیت های صنعت جواهر و سنگ های قیمتی و حمایت از صنعتگران تایلندی است تا کسب و کار خود را در عرصه جهانی توسعه دهند. این نمایشگاه تایلند را به عنوان یک قدرت پیشرو در صنعت جواهرات و سنگ های قیمتی جهان مطرح خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در سال 2017 صنعت جواهرات و سنگ های قیمتی سومین صنعت صادراتی تایلند شناخته شده است. در شش ماه نخست امسال صادرات جواهرات و سنگ های قیمتی تایلند نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.49 درصد رشد داشته است.

صنعت سنگ های قیمتی و جواهرات نقش مهمی در توسعه اقتصاد، تجارت و گردشگری و اشتغال تایلند دارد. دولت تایلند قصد دارد با اتخاذ تدابیر ویژه ای این کشور را به یک مرکز مهم جواهرات و سنگ های قیمتی تبدیل کند.

در این نمایشگاه خریداران و بازدیدکنندگان تجربه ها و قعالیت های بلندپروازانه خود را به اشتراک می گذارند و فرصت های تجاری بی نظیری ایجاد می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد