اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
45/46

تحلیل اینوستینگ از تقویم اقتصادی هفته جاری

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که بازارهای بین المللی طی روزهای آینده تحت تاثیر نشست فدرال رزرو آمریکا، آمارهای اشتغال و گزارش درآمد شرکت های بزرگ آمریکایی قرار خواهد داشت.

به گزارش ایتوستینگ، بازارهای مالی به دقت نتایج نشست بانک مرکزی انگلیس و تصمیم آن درباره نرخ بهره را زیر نظر دارد. نشست بانک مرکزی ژاپن نیز از رویدادهای مهمی است که طی روزهای آینده سرمایه گذاران بین المللی آن را دنبال خواهند کرد. تحولات مربوط به جنگ تجاری بین آمریکا و چین و اتحادیه اروپا نیز می تواند تاثیر مهمی بر بازارهای بین المللی داشته باشد.

یک: تصمیم فدرال رزرو درباره نرخ بهره

انتظار نمی رود که فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود در روز چهارشنبه نرخ بهره را تغییر دهد. احتمالا نرخ بهره آمریکا در پایان این نشست بین 1.75 تا 2 درصد ثابت خواهد ماند.

سرمایه گذاران بین المللی به دقت لحن بیانیه نشست فدرال رزرو را زیر نظر دارند تا ببینند احتمال افزایش نرخ بهره در نشست های سپتامبر و دسامبر چقدر خواهد بود. پیش بینی می شود فدرال رزرو تا پایان امسال حداقل 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

نظرسنجی اینوستینگ نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست سپتامبر به بیش از 90 درصد رسیده و این احتمال برای نشست دسامبر نیز حدود 70 درصد است.

دو : وزارت کار آمریکا قرار است روز جمعه امارهای اشتغال مربوط به ماه جولای را اعلام کند. وضعیت نرخ بیکاری و رشد دستمزدها طی ماه جولای تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت کالاهای مهم و راهبردی خواهد داشت.

پیش بینی می شود اقتصاد آمریکا طی ماه جولای 190 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد. این رقم در ماه ژوئن به 213 هزار فرصت شغلی رسید. نرخ بیکاری نیز احتمالا از به 3.9 درصد کاهش یافته است. پیش بینی می شود دستمزدها نیز در این مدت با رشد 0.3 درصدی روبرو شده است. این رقم در ماه ژوئن 0.2 درصد افزایش داشت.

سه : یک چهارم شرکت های بزرگ آمریکایی مثل اپل طی روزهای آینده گزارش عملکرد مالی و درامد خود در سه ماه دوم 2018 میلادی را منتشر خواهند کرد. نفتلیکس ، فیس بوک و توئیتر نیز که طی روزهای اخیر با کاهش شدید ارزش سهام خود روبرو شده اند، آمارهای مربوط به وضعیت مالی خود را ارائه خواهند داد. تاکنون 50 درصد شرکت های آمریکایی که در شاخص اس اند پی 500 قرار دارند گزارش عملکرد مالی خود را اعلام کرده اند که از این تعداد 79.8 درصد عملکرد مالی بهتر از انتظار داشته اند.

چهار : بانک مرکزی انگلیس تصمیم خود درباره نرخ بهره را روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد. پیش بینی ها نشان می دهد که بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را از 0.5 به 0.75 درصد افزایش خواهد داد. به نظر می رسد با افزایش نگرانی ها درباره روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، رویکرد بانک مرکزی انگلیس در اتخاذ سیاست های پولی و نرخ بهره کاملا محتاطانه خواهد بود.

پنج : بانک مرکزی ژاپن نیز احتمالا در پایان نشست روز سه شنبه خود قصد دارد بازارهای بین المللی را برای تغییر سیاست های پولی انبساطی آماده کند. به نظر می رسد بانک مرکزی ژاپن قصد دارد برنامه محرک پولی خود را تعدیل نماید. این نخستین بار از سال 2016 میلادی خواهد بود که بانک مرکزی ژاپن قصد دارد در برنامه های محرک پولی خود تجدیدنظر نماید و نشانگر آن است که هاروهیکو کرودا رئیس بانک مرکزی ژاپن از برنامه های محرک پولی افراطی خود دور خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد