اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
77

هشدار مرکل درباره تشدید بحران بدهی منطقه یورو

سایت طلا : صدر اعظم آلمان ضمن هشدار نسبت به بحران بدهی کشورهای عضو یورو هرگونه بخشش بدهی های ایتالیا را رد کرده است.

به گزارش رویترز، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان شنبه شب در مصاحبه ای تاکید کرد: من هر گونه بخشش بدهی های ایتالیا را رد می کنم. اصل همبستگی و اتحاد بین کشورهای عضو منطقه یورو نباید در نهایت منجر به ایجاد یک اتحادیه برای به اشتراک گذاری بدهی ها شود.

بر اساس این گزارش اظهارات مرکل در واکنش به درخواست برخی احزاب سیاسی ایتالیا از بانک مرکزی اروپا است که خواستار بخشش 250 میلیارد یورو از بدهی های این کشور شده اند.

دولت ائتلافی ایتالیا از دو حزب سیاسی تشکیل شده است که به شدت مخالف منطقه یورو هستند. تشکیل دولت جدید ایتالیا گرچه موجب آرامش نسبی در بازارهای بین المللی شده است ولی به نظر می رسد آینده سیاسی این کشور همچنان به شدت بی ثبات خواهد بود.

مرکل گفت: قصد دارم به جای گمانه زنی درباره انگیزه ها و تمایلات دولت جدید ایتالیا، با مقام های دولت جدید این کشور همکاری کنم.

این در شرایطی است که آلمان و فرانسه در حال آماده کردن طرح گسترده ای برای اصلاح ساختارهای مالی و پولی منطقه یورو هستند. به اعتقاد مرکل، مکانیسم ثبات اروپا موسوم به "ئی اس ام" به هیچ وجه برای محافظت منطقه یورو در برابر بحران های مالی و اقتصادی کافی و کارآمد نیست.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد