اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
139

هشدار وزیر خارجه آلمان نسبت به تاثیرات منفی تحریم های آمریکا علیه ایران

سایت طلا : وزیر خارجه آلمان تاکید کرد، برلین خواستار کمک به شرکت های آلمانی برای ادامه فعالیت تجاری در ایران پس از اعمال مجدد تحریم های آمریکا است.

به گزارش رویترز، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان در سخنانی گفت: برلین خواستار کمک به شرکت های آلمانی است تا بتوانند در ایران به فعالیت تجاری ادامه دهند ولی محافظت کردن شرکت ها در برابر تاثیرات منفی این تحریم ها سخت و دشوار خواهد بود.

بر اساس این گزارش تصمیم ترامپ برای خروج از برجام و اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران موجب نگرانی شرکت های اروپایی طرف قرارداد با ایران شده است. ترامپ تهدید کرده است که کلیه شرکت هایی را که با ایران همکاری کنند، مجازات خواهد کرد.

آلمان فرانسه و بریتانیا خواستار حفظ توافق هسته ای با ایران هستند. وزرای خارجه 3 کشور اروپایی قرار است سه شنبه درباره راهکارهای مقابله با تحریم های آمریکا مذاکره کنند.

وزیر خارجه آلمان به روزنامه بیلد گفت: راهکار ساده ای برای محافظت شرکت ها در برابر خطرات ناشی از تحریم های آمریکا وجود ندارد. مذاکرات با اروپایی ها ایران و سایر امضاکنندگان برجام ادامه خواهد یافت تا راهکارهای ادامه همکاری تجاری با ایران بررسی شود.

وی در پایان افزود: اروپا باید مطمئن شود که ایران همچنان به مفاد برجام پایبند خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد