اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه ای بی ان امرو: 135

کاهش تنش های تجاری بین آمریکا و چین موجب افت قیمت طلا می شود

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری ای بی ان امرو پیش بینی کرد که مناقشه تجاری بین آمریکا و چین امسال منجر به جنگ نخواهد شد و این مساله در نهایت به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

به گزارش کیتکو نیوز، جورجت بوئل تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ای بی ان امرو تاکید کرد: عامل مهم و اصلی تعیین کننده قیمت طلا در سال 2018 میلادی ، دلار آمریکا بوده و پیش بینی می شود ارزش دلار با کاهش تنش های تجاری بین چین و آمریکا طی ماه های آینده افزایش یابد.

بر اساس این گزارش وی افزود: افزایش ارزش دلار آمریکا در نهایت به ضرر قیمت طلا خواهد بود. به نظر من تنش های تجاری آمریکا و چین تا پایان امسال منجر به جنگ تجاری نخواهد شد. احتمالا ارزش دلار با کاهش تنش های تجاری با افزایش روبرو می شود.

وی تاکید کرد: البته افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا نیز می تواند عامل مهمی برای تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا باشد.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی پیش بینی کرده است که در صورت آنکه قیمت طلا تحت فشار شدیدی قرار بگیرد، قیمت سایر فلزات گرانبها به خصوص نقره، پالادیوم و پلاتین بیشتر از طلا کاهش خواهد یافت.

وی پیش بینی کرده است که قیمت طلا طی هفته های آینده به کمتر از 1300 دلار در هر اونس خواهد رسید. در این صورت می توان انتظار داشت قیمت طلا تا پایان سپتامبر به 1275 دلار کاهش یابد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد