اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
121

بررسی تقویم اقتصادی هفته آینده(قسمت اول)

سایت طلا : تازه ترین تحلیل نشان می دهد که تحولات مربوط به تنش تجاری بین آمریکا و چین می تواند مهمترین تاثیر را بر بازارهای جهانی در روزهای آینده داشته باشد.

به گزارش اینوستینگ، تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین و لفاظی های مقام های دو کشور برای اعمال تعرفه های تجاری مهمترین رویداد اقتصادی هفته آینده خواهد بود.

بر اساس این گزارش روابط چین و آمریکا هفته گذشته زمانی وخیم تر شد که ترامپ تهدید کرد تعرفه های تجاری به ارزش 100 میلیارد دلار علیه واردات کالاهای چینی اعمال خواهد کرد. چین نیز در مقابل تهدید کرده است که تدابیر تلافی جویانه ای را اتخاذ خواهد کرد. به اعتقاد تحلیلگران تشدید جنگ تجاری بین چین و آمریکا می تواند تاثیر منفی زیادی بر مبادلات تجاری جهان داشته و اقتصاد دنیا را با رکود روبرو کند.

روز سه شنبه رئیس جمهور چین سخنرانی بسیار مهمی خواهد داشت.

دومین رویداد مهم اقتصادی هفته آینده انتشار درآمد و سود شرکت های بزرگ آمریکایی در سه ماه نخست 2018 خواهد بود. نظرسنجی تامسون رویترز نشان می دهد که رشد درآمد این شرکت ها در سه ماه نخست امسال 18.4 درصد بوده که این بالاترین رکورد در 7 سال اخیر بوده است.

به نظر می رسد تصمیم ترامپ برای اجرای قانون کاهش مالیات ها تاثیر مثبت زیادی بر درآمد و سود شرکت های بزرگ آمریکایی داشته است. این گزارش قرار است روز پنجشنبه منتشر شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد