اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس استارت آپ

ارزهای دیجیتال را فراموش کنید/ طلا ارز نهایی جهانی است

سایت طلا : رئیس استارتاپ گلینت پی بر این باور است که طلا تنها ارز جهانی در نهایت خواهد بود و سرمایه گذاران باید ارزهای دیجیتال را فراموش کنند.

به گزارش کیتکو نیوز، بن دیویس رئیس استارتاپ گلینت پی تاکید کرد: در حالی که شرکت های مختلف در رقابت برای معرفی و ایجاد ارزهای جدید دیجیتال هستند، به نظر من طلا تنها ارز معتبر جهانی خواهد بود.

بر اساس این گزارش استارتاپ گلینت پی با همکاری و مشارکت با مسترکارت و گروه بانکی لیودز توانسته است یک کارت اعتباری با پشتوانه طلا معرفی کند و این مساله موجب رونق بازار طلا در انگلیس و اروپا شده است.

وی در ادامه افزود: استارتاپ گلینت پی هیچ تمایلی ندارد که به ارزهای دیجیتال روی آورد چرا که سیستم بین المللی پرداخت، در شرایط کنونی کامل و بی نقص است.

دیویس اظهار داشت: نوسانات شدید قیمت بیت کوین نشان می دهد که نمی تواند به عنوان یک ارز جهانی باثبات مطرح باشد.

قیمت بیت کوین نسبت به اواسط دسامبر بیش از 57 درصد کاهش داشته و زیان و ضرر سنگینی را به سرمایه گذاران بین المللی تحمیل کرده است.

وی گفت: دهه ها طول خواهد کشید تا بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از سوی بازارهای جهانی مورد قبول واقع شود. در مقابل، جذابیت طلا برای سرمایه گذاران جهانی به شدت رو به افزایش است و نگرانی نسبت به قدرت خرید پول موجب افزایش تقاضا برای طلا شده است.

این استارتاپ قصد دارد دامنه فعالیت های خود را در سال 2018 به بازارهای آسیا و آمریکای شمالی گسترش دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد