اونس طلا2335.89
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

شاخص در ارتفاع ۸۳ هزار واحدی درجا زد

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۳۰.۱۳۰ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۱۵ واحدی رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۹.۸۲ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۹۶۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۹۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۹ میلیون ریال سهم طی ۱۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، کگل، حکشتی، حفاری، خپارس با روند صعودی و نماد فولاد، رمپنا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۸۰ واحد رشد به پله ۹۴۷ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲۵۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۳۵ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص بورس در میانه معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۳۰.۱۳۰ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۱۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۵۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد ریال سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز کگل، فولاد، فملی، شخارک، ومعادن با روند صعودی و نماد همراه، وبملت با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۶۰.۱ واحد رشد به پله ۹۴۸ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۷۹۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۵۶ میلیون سهم طی ۲۶ هزار نوبت معاملاتی است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد