اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اولین جشنواره مهارت آموختگان فنی حرفه ای برگزار شد

سایت طلا: نخستین جشنواره مهارت آموختگان در محیط واقعی کار، عصر امروز با معرفی چهره های برتر و تجلیل از اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، اتاق بازرگانی ایران عصر امروز میزبان مهارت آموختگان برتر در محیط کار و تعدادی از اتحادیه های صنفی از جمله اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر بود.

در این مراسم که در آستانه هفته ملی مهارت برگزار شده بود، مجید طهرانیان رئیس سازمان فنی و حرفه ای تهران که میزبان این جشنواره را به عهده داشت، طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار به بررسی آموزش های فنی حرفه ای در کشور پرداخت.

وی ضمن بیان آمار و اطلاعات آموزش فنی و حرفه ای در کشور اتریش و مقایسه آن با ایران، بر لزوم توجه به این بخش مهم کشور تأکید کرد و آموزش را سنگ بنای رشد و ترقی ایران دانست.

مصطفی کواکبیان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بیان وابستگی مسائل اقتصادی به سیاست افزود: امروز پاشنه آشیل کشور ما اقتصاد است و مهمترین مشکل اقتصادی ما مسئله اشتغال می باشد.

وی با اشاره به اهتمام مقام معظم رهبری به اقتصاد و نامگذاری چند سال متوالی با عنوان اقتصادی گفت: بعد از برجام تکنولوژی های مدرن تری می توانیم داشته باشیم و باید در پسابرجام رابطه صنعت و آموزش فنی و حرفه ای قوی تر گردد.

در ادامه این مراسم از کار آفرینان و مهارت آموزان برتر و همچنین اتحادیه های و انجمن های فعال صنفی با اهداء لوح تقدیر و نشان یادبود تشکر و قدردانی شد.

همچنین در این جشنواره از اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران تقدیر و تشکر شد، که ریاست این اتحادیه "سیدحجت شفایی" تقدیرنامه و نشان یادبود این جشنواره را به "عباداله محمدولی" پیشکسوت و رئیس سابق این اتحادیه به رسم ادب و احترام تقدیم کرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد