اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وجود کابل‌های فشار قوی باعث انفجار خط لوله گاز شمال غرب تهران شد

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران در مورد حادثه انفجار خط لوله گاز در شمال غرب تهران گفت: وجود کابلهای فشار قوی برق و ایجاد جرقه سبب انفجار و آتش سوزی شده است.

ارتباط خط لوله هشت اینچ ورودی ایستگاه تقلیل فشار غرب تهران و خط تغدیه روستای سولقان در اثر حفاری مترو و نشست زمین قطع شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران در این باره گفت: این حادثه، بامداد امروز (جمعه، ٢٨ خردادماه) در منطقه شهران (کوهسار) رخ داده و وجود کابلهای فشار قوی برق و ایجاد جرقه سبب انفجار و آتش سوزی شده است.

سعید مومنی افزود: در ساعت اولیه این حادثه تیم امداد شرکت گاز استان تهران در محل حاضر شده و اقدامات ایمنی از سوی کارشناسان این شرکت انجام شده است.

وی با بیان این که علت اصلی حادثه در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی بزودی اعلام می شود، تصریح کرد: پس از مهیا شدن شرایط و بستر لازم، عملیات تعمیر خط لوله آغاز می شود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، مشترکان منطقه شهران، کوهسار، کن و سولقان شیرهای اصلی گاز را بسته تا در زمان وصل جریان حادثه ای رخ ندهد.

وی یادآور شد: البته با قطع شدن جریان، علمک بصورت اتوماتیک در حالت غیرفعال قرار می گیرد و این روند در زمان وصل جریان گاز نیز تداوم خواهد داشت و جای نگرانی وجود ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد