اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
اف ایکس امپایر خبر داد:

قیمت طلا در ماه نوامبر به روند نزولی خود ادامه خواهد داد

سایت طلا : تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر با بررسی تحولات اقتصادی و بازارهای بین المللی نشان می دهد که قیمت طلا در ماه نوامبر نیز به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر ، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که مهمترین عامل کاهش قیمت طلا در هفته گذشته و ثبت بدترین عملکرد قیمت طلا در 2 ماه اخیر، گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر است.

بر اساس این گزارش ادامه روند نزولی ذخایر طلا در صندوق های بزرگ سرمایه گذاری جهان و اشاره مستقیم فدرال رزرو به افزایش احتمالی نرخ بهره در نشست دسامبر فشار زیادی بر قیمت طلا وارد کرده است.

شاخص ارزش دلار نیز پس از نشست فدرال رزرو با روندی صعودی روبرو شده است. البته نخستین برآورد وزارت بازرگانی آمریکا از رشد اقتصادی این کشور در سه ماه سوم امسال ناامید کننده بوده است . وزارت بازرگانی آمریکا در حالی از رشد اقتصادی 1.5 درصدی خبر داده است که تحلیلگران پیش از این رشد اقتصادی آمریکا را 1.7 درصد اعلام کرده بودند.

تحلیلگران موسسه مالی یو بی اس تاکید کردند: انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در چین نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. به نظر می رسد قیمت طلا در ماه نوامبر نیز روند نزولی خود را دنبال کند.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد