اونس طلا2347.31
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

همایش دیجیتال مارکتینگ و گردشگری برگزار می شود

ایران در روزهای آینده همايش بين المللي ديجيتال مارکتينگ و صنعت گردشگري را برگزار میکند همایشی که در آن متخصصان بين المللي درباره جديدترين دستاوردها و شيوه هاي نوين مارکتينگ در حوزه گردشگري سخنراني خواهند کرد.


با هدف به دست آوردن سهم بازارآنلاین توریسم دنیا

حمید سپیدنام دبيراین همايش میگوید: نقش بازاريابي اينترنتي در بهبود فرايند برند سازي ، شناسايي پتانسيل هاي فضاي کسب و کار اينترنتي در اقتصاد شهري ، نقش بازاريابي اينترنتي در رونق اقتصادي شهرها (شهرهاي جهاني) ، نقش بازاريابي اينترنتي در سازمانهاي دانش بنيان ارايه دهنده خدمات شهري ، نقش فناوري اطلاعات در حوزه گردشگري ، بهره گيري از قدرت نفوذ شبکه هاي اجتماعي و بازاريابي انلاين در جذب و توسعه توريسم و بازاريابي اينترنتي و تاثير آن در ترغيب سرمايه گذاري بين المللي در اين حوزه از جمله اهداف برگزاري اين همايش است.

حمید سپیدنام میگوید :برخی گردشگران خارجی در سالهای اخیر بدلیل تبلیغات منفی برخی رسانه ها علیه جمهوری اسلامی ایران برای سفر به شهرهای مختلف ایران واهمه داشتند، هرچند گردشگرانی که بدون توجه به این تبلیغات به ایران سفر میکردند با شرایط مساعد امنیتی و میهمان نوازی ایرانیان مواجه میشدند. اما به هر حال تغییر شرایط بین المللی و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه کشورهای 5 +1 موضوع گردشگری را مانند دیگر بخشهای اقتصادی و سیاسی دچار تحولات جدی خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا، سپیدنام با اشاره به پتانسیلهای گردشگری در ایران گفت جاذبه های گردشگری بسیار منحصربفرد و همچنین جمع شدن کوه ، دریا ، جنگل و کویر در جغرافیای ایران و تمدن کهن این سرزمین اشتیاق گردشگران را برای سفر به ایران دوچندان میکند .

سپیدنام درباره همایش دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری گفت:در این همایش اساتيد برتر بازاريابي اينترنتي جهان ازجمله "دانکن الکساندر" مدير ارشد شرکت امارات گروپ ، "نيک گارنر" بنيانگذار شرکت ديجيتال 90 ،"الکس کنی" مرد سال وب اروپا در سال 2014 ،"گرت هویل"مدیر شرکت مارکتینگ سیگنال ،"بياتريس آفيشال دگو" مدير مارکتينگ شرکت گوگل و دستینیا، "علي محمدي تات و محمدرضا عمراني" از مشاوران و مدرسان حوزه بازاريابي اينترنتي سخنراني خواهند کرد.

اين همايش درتاريخ 28آگوست در مرکز همايشهاي برج ميلاد تهران ،30 آگوست در مشهد ، 1 سپتامبر در تبريز و 3 سپتامبر در بندر عباس ميزبان شرکت کنندگان خواهد بود.
لازم به ذکر است علاقه مندان شرکت در همایش بین المللی بازاریابیاینترنتی و صنعت گردشگری می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی: www.ebconference.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد