اونس طلا2345.09
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

طرف های مذاکره زیاده خواهی نکنند

وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به لوکزامبورگ گفت: همه طرف های مذاکره کننده از زیاده خواهی و ادعاهای خارج از چارچوب های بین المللی خودداری کنند تا دستیابی به توافق ممکن شود.


به گزارش خبرنگار اعزامی از لوکزامبورگ، محمد جواد طریف درباره روند نگارش متن توافقنامه نهایی هسته ای با اشاره به تلاش تیم مذاکره کننده ایران بعد از گفتگوهای لوزان گفت: همچنان اختلافاتی باقی مانده است که برخی فنی و برخی هم سیاسی است. با این حال تلاش می کنیم در اولین فرصت کار را به اتمام برسانیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با تاکید بر اینکه اهمیت دستیابی به توافق خوب و مناسب بیشتر از چند روز دیر یا زود شدن است به دیدارهای امروز خود در لوکزامبورگ اشاره کرد و گفت: در ملاقات با مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای امور خارجه سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس درباره آخرین وضعیت مذاکرات و چگونگی دستیابی به توافق نهایی و ضرورت اقدام مشترک برای اینکه کار در آینده امکان پذیر شود، گفتگو خواهد کرد.

ظریف افرود: در دیدارهای امروز درباره موضوعات منطقه ای از جمله بحران یمن و اوضاع سوریه و افراطی گری در منطقه گفتگو خواهیم کرد.

هاموند: امکان تمدید مذاکرات هسته‌ای با ایران وجود دارد

وزیر خارجه انگلیس در آغاز نشست لوکزامبورگ به سوالات خبرنگاران درباره محورهای نشست امروز وزیران خارجه اتحادیه اروپا از جمله تمدید تحریم روسیه، بدهی های یونان، مهاجرت و روند مذاکرات هسته ای با ایران پاسخ داد و تصریح کرد : مذاکرات هسته‌ای با ایران، ممکن است از خط پایان (زمان مشخص شده 9 تیر) بگذرد و تمدید شود.


مذاکرات ظریف با اشتاینمایر

هیئت مذاکره کننده ایرانی به ریاست محمدجواد ظریف با هیئت آلمانی به ریاست فرانک والتر اشتاینمایر وزیر امور خارجه این کشور در لوکزامبورگ دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار آخرین تحولات مربوط به روند گفتگوها برای نگارش متن توافقنامه هسته ای را بررسی کردند.

در این دیدار عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه کشورمان و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز حضور دارند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد