اونس طلا2316.31
مظنه14,751,000
18 گرم3,405,200
ارزش سکه33,234,003
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

بازار طلا و سکه امروز به کدام سو می رود ؟

روز پنجشنبه به دنبال کاهش نرخ دلار، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی نزولی شد، اما درشرایط کنونی فعالان بازار مسیر حرکت سکه در روز جاری را چگونه پیش‌بینی کرده‌اند؟

به گزارش سایت طلا،در شرایط کنونی فنی‌های بازار معتقدند که قیمت‌ها در مرز حساسی قرار دارند و دو روز ابتدای هفته جاری برای معامله‌گران مهم است.

گفتنی است دو روز قبل همزمان با نوسان کاهشی نرخ دلار، سکه امامی هم در سراشیبی قیمت قرار گرفت. سکه‌بازان شاهد ریزش قیمت هر سکه امامی تا محدوده ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بودند؛ رقمی که عصر پنجشنبه به حدود ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید و نسبت به روز چهارشنبه ۱۵۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 9 اردیبهشت

همچنین بازار طلا روز جمعه نوسانی شد. فلز زرد رنگ جهانی روز گذشته تا سطح ۲۳۵۲ دلار بالا رفت، اما دوباره نزولی شد و تا محدوده ۲۳۲۶ دلار پایین آمد. البته بامداد امروز قیمت طلا حدود ۲۳۳۸دلار بسته شد.

از سوی دیگر برخی از معامله‌گران مدعی بودند که اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی روز جمعه تا حدودی کاهشی شد. فعالان بازار می‌گفتند در صورتی که در اولین روز هفته نوسان نزولی را ثبت کند، شرایط برای صعود سکه دشوار خواهد شد.

در همین حال، تکنیکالیست‌ها تاکید دارند که جناح افزایشی امروز برای فتح مرز ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد و در صورتی که بالای این محدوده ماندگار شود، فرض رسیدن آن به ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان محتمل است. در غیر این صورت اگر دلار هم مانند طلا نزولی شود، شانس سکه برای صعود کمتر است. بنابراین ممکن است این فلز گران‌بهای داخلی تا کف کانال ۴۲ تومان عقب‌نشینی کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد