اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی قیمت سکه در معاملات امروز / دلیل کاهش چیست؟

قیمت سکه در معاملات نقدی دیروز کاهشی شد. در شرایط کنونی طلا به بازار سکه سیگنال نزولی داده است و سکه‌بازان نوسانات نرخ دلار را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند.

به گزارش سایت طلا،بازار سکه دیروز شاهد تداوم عقب‌نشینی قیمت سکه امامی بود. بر این اساس طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز چهارشنبه تا محدوده ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پایین آمد، اما در واپسین ساعت کاری بازار در محدوده ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته شد.

فعالان بازار در خصوص نوسان کاهشی سکه چند دلیل مهم مطرح کردند. نخست اینکه شواهد گویای آن است بعد از اینکه نرخ دلار نزولی شد، کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید سکه قرار بگیرد.

همچنین گروهی از تحلیلگران می‌گفتند ریزش طلای آب‌شده و از دست رفتن کف حمایتش به دلیل ریزش اونس طلا در معاملات روز سه‌شنبه موجب شد تا قیمت سکه یک کانال عقب‌نشینی کند.

گفتنی است قیمت طلای آب‌شده در 15 میلیون و 400 هزار تومان بازگشایی کرد و با کاهش تا مرز حمایت 15 میلیون و 200 هزار تومان پایین آمد، اما نتوانست این مرز را از دست بدهد و از این نقطه حمایت شد.

پیش‌بینی قیمت سکه امروز 6 اردیبهشت

در شرایط کنونی هم پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت سکه امامی در روز پنجشنبه متفاوت است. در حال حاضر بررسی‌ها حکایت از نوسان کاهشی اونس طلا دارد. قیمت طلای جهانی بامداد امروز تا محدوده ۲۳۰۸ دلار پایین آمد، اما صبح امروز در زمان تدوین این گزارش با ۲۳۱۰ دلار نرخ‌گذاری شد که نسبت به روز قبل تقریبا ۱۷ دلار ارزان شده است.

بنابراین، برخی‌ها معتقدند که با توجه به شرایط بازار جهانی طلا احتمال صعود سکه در روز جاری سخت است.

با این حال گروهی هم می‌گفتند سکه‌بازان امروز هم به نوسانات دلار توجه بیشتری خواهند کرد.

تکنیکالیست‌ها می‌گویند جناح افزایشی امروز برای فتح مرز ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد و در صورتی که بالای این محدوده ماندگار شود، احتمال رسیدن آن به ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قوی خواهد شد. در غیر این صورت، اگر دلار هم مانند طلا نزولی شود، شانس سکه برای صعود کمتر است. بنابراین، ممکن است این فلز گران‌بهای داخلی تا کف کانال ۴۲ تومان عقب‌نشینی کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد