اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فردا روزی مهم برای قیمت طلا

تمرکز سرمایه‌گذاران اکنون بر روی گزارش مشاغل ایالات‌متحده ماه فوریه که در روز جمعه منتشر می‌شود، خواهد بود.

به گزارش سایت طلا،قیمت طلا امروز با کاهش ارزش دلار افزایش یافت، اگر چه اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال‌رزرو آمریکا، افزایش بیشتر شمش بدون بازده را محدود کرد.

جروم پاول رئیس فدرال‌رزرو در دومین روز ارائه گزارش خود در کاپیتول هیل، پیام سیاست سختگیرانه خود را تکرار کرد که نرخ های بهره کلیدی شاید سریعتر از آنچه در گذشته پیش بینی می شد افزایش پیدا می‌کند، اما تأکید کرد که این تصمیمات همچنان به آمارهای بازار وابسته است.

بیشتر بخوانید

شرایط برای طلا سخت شد

بهای هر اونس طلا پس از اینکه روز چهارشنبه به پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود رسید امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 4 دلار افزایش به 1818 دلار رسید.

داده های منتشر شده در روز چهارشنبه تصویری از چندان متفاوتی از اقتصادی آمریکا ترسیم نکرد و موجب کاهش نگرانی‌ها نشد.

شاخص دلار از بالاترین سطح سه ماهه در روز چهارشنبه کاهش یافت و شمش را برای خریدارانی که سایر ارزها را دارند مقرون به صرفه‌تر کرد.

پاول، رئیس فدرال‌رزرو، روز چهارشنبه مجدداً پیام خود را مبنی بر افزایش نرخ‌ بهره بالاتر و سریع‌تر تأیید کرد اما اظهار کرد که با تصمیم‌گیری درباره داده‌هایی که قرار است قبل از جلسه سیاست‌گذاری بانک مرکزی ایالات‌متحده در دو هفته دیگر منتشر شود، بحث همچنان ادامه دارد.

اگر چه طلا به عنوان محافظ در برابر تورم در نظر گرفته می‌شود اما افزایش نرخ بهره برای کنترل افزایش قیمت‌ها جذابیت شمش‌های بدون بازده را کاهش می‌دهد. تمرکز سرمایه‌گذاران اکنون بر روی گزارش مشاغل ایالات‌متحده ماه فوریه که در روز جمعه منتشر می‌شود، خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، گزارش اشتغال ملی ایالات‌متحده در روز چهارشنبه نشان داد که مشاغل خصوصی در ماه گذشته ۲۴۲ هزار شغل افزایش یافته است و سایر داده‌های روز چهارشنبه نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ژانویه با توجه به شرایط سخت بازار، کمتر از حد انتظار کاهش یافته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره ثابت ۲۰.۰۱ دلار در هر اونس بود، پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۹۳۸ دلار و ۲۳ سنت و پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۳۷۵ دلار و ۴۷ سنت رسید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد