اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک تخم مرغ را انتخاب کنید و پیام امروز کائنات را بخوانید

در زبان هیروگلیف مصری، تخم مرغ نمادی از پتانسیل، جوانه، رمز و راز زندگی است. این تخم مرغ ها حاوی یک پیام پیشنهاد ارزشمند برای درک کامل پتانسیل و توانایی هایتان است.

به گزارش سایت طلا در زبان هیروگلیف مصری، تخم مرغ نمادی از پتانسیل، جوانه، رمز و راز زندگی است. این تخم مرغ ها حاوی یک پیام پیشنهاد ارزشمند برای درک کامل پتانسیل و توانایی هایتان است.

یکی از این تخم مرغ های شگفت انگیز را انتخاب کنید و پیامی که در آن وجود دارد، بخوانید.

تخم مرغ شماره یک

شما یک جذابیت ذاتی دارید. شخصیت شما پیچیده است و جنبه هر چیزی را دارید. همیشه اهداف روشنی برای خود تعیین می کنید و می دانید که برای رسیدن به آنچه می خواهید، دقیقاً چه کاری باید انجام دهید. شما براحتی دیگران را درک می کنید و می توانید روابط دوستانه و صادقانه با دیگران برقرار کنید. همیشه یک زمان مشخص برای رسیدن به اهدافتان تعیین کنید تا ببینید که چگونه می توانید بدون مشکل به اهدافتان برسید!

تخم مرغ شماره دو

شما، فردی بسیار صریح و رک هستید، فردی که همیشه به هرچه فکر می کند آن را صریح و صادقانه بیان می کند و مطابق با آن عمل می کند. اطرافیانتان و کسانی که شما را دوست دارند می دانند که شما هرگز پشت سر آنها بدگویی نمی کنید و به آنها خیانت نمی کنید. این رفتار شما باعث می شود که دیگران همیشه به شما احترام بگذارند. اما در روابطتان این صراحت همیشه جنبه مثبتی ندارد و ممکن است خیلی ها از برخوردتان ناراحت شوند. شاید بهتر است دیپلماتیک ،رفتار کنید.

تخم مرغ شماره سه

شما قلب بزرگی دارید و بسیار حساس هستید . شما ازچالش های زندگی می ترسید، به همین دلیل سعی میکنید ازچالش ها فاصله بگیرید وتمام تلاشتان را می کنید که دچار مشکل نشوید. این کار شما بخاطر شجاعت نداشتن، نیست، بلکه بازتابی ازشخصیت شماست که از آسیب رساندن به دیگران جلوگیری میکند . پیش برو، جرات کن و نترس!

تخم مرغ شماره چهار

شما فردی بسیار محتاط هستید. شما دوست دارید کوچکترین کارهایتان جنبه منطقی داشته باشند. به شما توصیه می شود که گاهی از این نگرش محتاطانه فاصله بگیرید و قبل از انتخاب یا تصمیم گیری منطقی، به ندای قلبتان هم گوش دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد