اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

یکی از نمادها را انتخاب کنید و فال امروز خود را بخوانید

با انتخاب یکی از نمادها ، می توانید چیزهای بیشتری در مورد قدرت درونی خود کشف کنید!

به گزارش سایت طلا با انتخاب یکی از نمادها ، می توانید چیزهای بیشتری در مورد قدرت درونی خود کشف کنید!

کمتر آدمی به فال و طالع بینی اعتقاد راسخ داره ، اما خوندن این جور فال ها خالی از لطف نیست ، ضمن اینکه همیشه یه مواردی هست که یه جور فال یا طالع بینی گوشزد می کنه و با واقعیت هم سازگاره . مگه نه؟

1. درخت زندگی

این تصویرنشاندهنده قدرت ایستادگی و مقاومت شما است. شما ثبات را ترجیح میدهید و برای رسیدن به اهدافتان پافشاری میکنید. زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چگونه انرژیتان را افزایش دهید. طبیعت گردی و دورشدن از فشار و استرس کاری میتواند یک استراحت مفید برای شما باشد. شما برای انرژی بیشتر به مسافرت نیاز دارید.

2. آتش درون

این نمادی است که آتش را نشان می دهد. ققنوس، این پرنده افسانه ای که از خاکستر خود زنده می شود. شما فردی جاه طلب، پر از انرژی و اشتیاق هستید. شما براحتی دیگران را فدای اهدافتان می کنید، اما مراقب باشید زیرا این قدرت شما میتواند هرچیزو هرکسی را در مسیر شما از میان بردارد. به حساسیت دیگران بیشتر توجه کنید و مراقب محبت ها و رفتارهای خود باشید.

3. اژدهای بزرگ

شما طبیعت و حیوانات را دوست دارید . آرامش درونی شما بسیار زیاد است اما تا زمانی که کسی شما را آزار ندهد. شما می توانید دیگران را خوشحال کنید، به آنها آموزش دهید و به رشد آنها کمک کنید. یاد بگیرید که از قدرت خود برای تغییر جنبه هایی از زندگی خود استفاده کنید . شما دوست دارید همیشه متفاوت باشید.

4. پنتاگون

این نماد دفاع و قدرت شما را نشان می دهد، که به وضوح نشان می دهد که در زندگی خود باید تعادلی بین قدرت روحی و جسمی خود برقرار کنید.شما احساساتی عمیق و قلبی درخشان دارید.

5. گربه سانان

زیبایی و ظرافت مشخصه شماست. شما فردی نسبتاً انعطافپذیر هستید، اما تحت تأثیر استرس و فشارهایی هستید که در زندگی روزمره به شما وارد میشود. با جدا کردن خود از محیط اطراف و کاهش فشار و استرس، سعی کنید یاد بگیرید که درهر شرایطی آرامش خودتان را حفظ کنید و دیگران را بیشتر درک کنید.

6. آفتابگردان مقدس

این نمادی است که قلبی شبیه به یک کتاب باز را نشان می دهد. گرمی و مهربانی را همیشه به دیگران هدیه دهید، قدر دوستی را بدانید و از دیگران حمایت کنید. سعی کنید هرگز نگرش مثبت خود را از دست ندهید که برای خودتان در مواقع سخت و برای کسانی که به شما اعتماد دارند بسیار مفید است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد