اونس طلا2340.02
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

درمان های طبیعی برای ریزش مو

تخم مرغ سرشار از گوگرد، فسفر، سلنیوم، ید، روی و پروتئین است که با هم به رشد مو کمک می کند.

ماسک تخم مرغ

تخم مرغ سرشار از گوگرد، فسفر، سلنیوم، ید، روی و پروتئین است که با هم به رشد مو کمک می کنند.

یک عدد سفیده تخم مرغ را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون و عسل مخلوط کنید تا خمیری به دست آید و آن را به ریشه تا نوک موهایتان بمالید. بعد از 20 دقیقه با یک شامپو آبکشی کنید.

ریشه شیرین بیان

این گیاه از ریزش مو و آسیب بیشتر به موها جلوگیری می کند. همچنین به تسکین پوست سر و خلاص شدن از شر پوسته های خشک یا شوره سر کمک می کند.

با اضافه کردن یک قاشق غذاخوری ریشه شیرین بیان آسیاب شده و یک چهارم قاشق چایخوری زعفران به یک فنجان شیر خمیر درست کنید. روی پوست سر و طول موهای خود بمالید و بگذارید یک شب بماند. صبح روز بعد، موهای خود را بشویید. این کار را دو بار در هفته تکرار کنید.

چای سبز

این چای سرشار از آنتی اکسیدان است که به تقویت و جلوگیری از ریزش مو کمک می کند. بسته به طول موهایتان دو سه کیسه چای را در یک یا دو فنجان آب داغ خیس کنید. وقتی خنک شد، آن را روی پوست سر و موهای خود بریزید و به آرامی سر خود را ماساژ دهید. بعد از یک ساعت با آب خنک بشویید.

آب برگ چغندر

چغندر سرشار از ویتامین های C و B6، فولات، منگنز، بتائین و پتاسیم است که همگی برای رشد مو ضروری هستند. علاوه بر این، با کمک به تمیز نگه داشتن پوست سر به عنوان یک عامل سم زدایی عمل می کند.

۷ تا ۸ برگ چغندر را بجوشانید و همراه با ۵ تا ۶برگ حنا خرد کنید. این خمیر را روی پوست سر خود بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

آلوئه ورا

یک درمان خانگی موثر برای ریزش مو و تقویت رشد مو که در کاهش مشکلات پوست سر مانند خارش و پوسته پوسته شدن موثر است. آلوئه ورا را بردارید و ژل آن را بگیرید. آن را روی موها و پوست سر خود بمالید و بگذارید حدود 45 دقیقه بماند. با آب معمولی شستشو دهید. برای مشاهده نتایج بهتر می توانید این کار را سه تا چهار بار در هفته انجام دهید.

دانه شنبلیله

دانه شنبلیله یکی از موثرترین داروهای خانگی برای جلوگیری از ریزش مو است. فولیکول های مو را ترمیم می کند و به رشد مجدد مو کمک می کند. دانه های شنبلیله را یک شب در آب خیس کنید. آن را به صورت خمیر ریز خرد کنید و به موها و پوست سر خود بمالید. بگذارید خمیر حدود ۳۰ دقیقه روی سرتان بماند. می توانید با استفاده از کلاه شنا، پوست سر خود را بپوشانید تا آن را مرطوب نگه دارید. بعد از ۳۰ تا ۴۰ دقیقه آن را با آب معمولی بشویید. لازم نیست از هیچ شامپویی استفاده کنید. این کار را دو بار در هفته به مدت یک ماه برای کنترل ریزش مو انجام دهید.

آب پیاز

خواص ضد باکتریایی پیاز به مبارزه با عفونت های پوست سر کمک می کند، در حالی که محتوای گوگرد آن باعث بهبود گردش خون در فولیکول های مو می شود. باعث رشد مو شده و ریزش مو را کنترل می کند. برای گرفتن آب پیاز، پیاز را چرخ کرده و سپس آب آن را بگیرید. پنبه را به آب پیاز آغشته کرده و به پوست سر خود بمالید. بگذارید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بماند و سپس با آب معمولی و شامپوی ملایم بشویید. این روش را یک بار در هفته تکرار کنید و تفاوت را ببینید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد