اونس طلا2332.79
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

یکی از تصاویر را انتخاب کنید و شخصیت خودتان را بشناسید

این تست برخی از قسمت های پنهان درون وشخصیتتان را آشکارمیکند. در عکس 4 تصویر با رنگ های آبی کنار هم قرار گرفته اند، یک تصویر را انتخاب کنید.

به گزارش سایت طلا این تست برخی از قسمت های پنهان درون وشخصیتتان را آشکارمیکند. در عکس 4 تصویر با رنگ های آبی کنار هم قرار گرفته اند، یک تصویر را انتخاب کنید.

شماره یک

کسانی که شما را به خوبی می شناسند می دانند شما فردی دلسوز، دوست داشتنی وبا شخصیت هستید که دوست دارد به دیگران کمک کند. شما می دانید که چگونه با دیگران رفتار کنید وچگونه مهربان باشید. شما معتقدید که هرکس مسئول رفتارخودش است . زیرا خودتان عواقب رفتار خود را می پذیرید و انتظار دارید دیگران نیز همین کار را انجام دهند. از آنجایی که شما به دیگران به سادگی اعتماد می کنید اغلب از اعتماد شما سؤاستفاده می کنند. شما باید از تجاربتان استفاده کنید. از زندگی درس بگیرید . اگر کسی از اعتماد شما سؤاستفاده کرد دلیل نمی شود که ناامید شوید . از ابتدا شروع کنید. درست است که سخت و دردناک است، اما شما توانایی انجام این کار را دارید.

شماره دو

شما فردی آرام هستید که الهام بخش صلح و آرامش است.اما افرادی که شما را می شناسند می دانند که همیشه اینطور نیستید. ناامیدی یا عصبانیت هایی که به افراد و اتفاقات گذشته دارید ،همچنان شما را آزار دهد و به آنها فکر میکنید. از شرهرگونه رنجی که در درونتان احساس میکنید خلاص شوید، وقت آن است که تمام دردها را رها کنید. انتخاب با شماست، هر چه، زودتر نگرانی های خود را رها کنید، زودتر می توانید به آرامش درونی که لایق آن هستید، برسید. بهترین مبارزان آنهایی نیستند که همیشه پیروز می شوند، بلکه آنهایی هستند که بدون ترس و عصبانیت پس از شکست دوباره از جای خود بلند می شوند و از اشتباهات خود درس می گیرند.

شماره سه

شما می دانید که در زندگیتان چه می خواهید، به همین دلیل است که پتانسیل تبدیل شدن به یک فرد موفق را دارید. گاهی اوقات بسیار کمال گرا می شوید و حاضر به پذیرش انتقاد نیستید. در گذشته با کسانی که سعی در اصلاح شما داشتند مشکل داشتید و حتی امروز هم اگر کسی بخواهد از شما انتقاد کند، به او توهین می کنید. هنوز هم می توانید نگرشتان را تغییر دهید. این درست است که شما همه چیزرا به خوبی می‌دانید ، اما شما همه چیز را تجربه نکرده اید پس بگذارید افراد با تجربه شما را راهنمایی کنند. دیگران را تشویق کنید تا موفق شوند و اجازه دهید اطرافیانتان از شما انتقاد کنند.

شماره چهار

شما تمام ویژگی های یک فرد موفق را دارید، اما اراده ندارید. ذهن و قلبتان را تقویت کنید تا با زندگی با دید مثبت روبرو شوید.موقعیت هایی در زندگیتان وجود دارد که اراده میخواهد.اهدافتان را بزرگ کنید وتلاش کنید به آنها برسید. هر چیزی که در زندگی اتفاق می افتد علتی دارد .هر روزبا خودتان تکرار کنید که چه کسی هستید و به کجا می خواهید برسید. امروز یک آزمون به نظر می رسد اما فردا یک موفقیت بزرگ خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد